Lachen om je zelf

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Dior, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

En die oude vent zei natuurlijk niks !

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee was een goor vies duits mannetje, gatverdamme. Mooie was nog dat ik gelijk wegliep en mn vriend NET leuk het hoekje omkwam al likkend aan een softijsje, etter

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    O'ja, deze dan.

Even iets betalen met de pin, Pincode fout,
    Dus dan nog maar een keer, weer de verkeerde pincode. Boos,Ik weet verdorie mijn eigen pincode wel, dus nog maar een keer proberen. Pincode geblokkeerd.
    Onderweg maar denken, hoe kan dat nou?
    Heb ik drie keer de code van de kassa ingetoetst. Ik werkte toen bij de Hema en iedereen heeft zijn eigen code voor de kassa om in te loggen.
    Blond :oops:

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nou het ergste idd was ( ik woonde nog thuis) dat me pa en ma het zagen voor het raam... ( en de hond)hebben ongeveer een week in een deuk gelegen geloof ik! hahaha

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook nog geregeld van die acties hoor. die grote gele politie auto die hier door het dorp heen reed (was dus een ambulance)

of de kat kwijt zijn om er dan achter te komen dat het beestje bij de dieren arts zit om geholpen te worden en al 3 uur geleden op gehaald mocht worden.

6. henkie24

proest! :D nog niet aan het bevallen? ;)

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee jij ook nog steeds niet dus? ik ben het nu echt helemaal beu hoor.als ik maandag niet bevallen ben word ik door gestuurd naar de gyn. maar ik hoor dat toch bevallen te zijn hoor ik kan niet eens meer boodschappen doen. me schaambotje ik gekneust en blauw is gewoon eng :)

sorry ff helemaal offtopic

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja dat heb ik dus ook een keer gedaan, had mijn hond de verkeerde riem omgedaan (van overleden berner sennen, zij is maatje miniyorkshire) en liep dus ook heel trots met de riem :)

Verder ben ik ook wel eens mijn man om zn nek gevlogen.. uh ja niet dus, die stond 20 meter verderop heel vreemd te kijken :) ze hadden dezelfde jas aan..

9. henkie24

ja dat heb ik ook. kan s'nachts bijna niet uit bed komen en als ik even gezeten heb!.... maar goed. we houden elkaar wel in de gaten...

nu weer ontopic! :D

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahah ik lach me helemaal rot hier joh! Leuk topic dit.
    Ik heb het vooral nu ik zwanger ben dat ik de domste dingen doe. Bijv op mijn werk heb ik koffie gegeven aan de bewoners en wil ik de koffiepot terug zetten en ben met een collega aan het praten doe ik de koelkast open hahaha en dan denk ik hey dat is niet helemaal de bedoeling.
    Ik kan ook kapot gaan om mijn eigen grappen.
    Mijn ventje die wilde een keertje Taksi dat drankje zeg maar dus die zei daar iets over dus ik zei ja dan moet je even bellen....(taxi) ik helemaal kapot. Idd zwaaien naar mensen die bekend LIJKEN ben ik ook wel goed in en woorden door elkaar halen ook maar weet zo gauw even geen voorbeeld.

11. sjonge jonge lang geleden dat ik zo heb gelachen, hier op het forum :thumup:

12. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    heb ook een paar dingen hoor. toen ik zwanger was deed ik ook constant woorden mixen. volgens mij echt een zwangerschapskwaaltje

en ik heb wat met sleutels. eerste keer liet ik mijn autosleutel vallen in een putje, eentje wat helemaal dicht is met een kleine ronde opening in het midden. nou een paar maanden later loop ik naar de auto en ja hoor mijn bos sleutels valt nu weer in een putje. Nou het was voor de deur bij mijn schoonmoeder. en heb hem eruit gekregen hoor! Ik bedoel zoveel ruimte en mijn sleutels vallen precies in zo'n klein gaatje.
    Maar het lijkt of zulke dingen alleen mij kunnen overkomen.

of als een kip zonder kop naar iets zoeken wat ik in mijn hand heb.

op hoge hakken lopen en op mijn bek gaan. dat is ook voor mij geschreven.

En deze is helemaal leuk. we waren in parijs in de metro. daar heb je dus van die klapstoelen die je hier NIET hebt. je kan al raden wat er gebeurde. ik sta op en wil weer gaan zitten. en daar lag ik op de grond. mijn vriend die kwam niet meer bij van het lachen. Voelde me echt dom hoor in een metro vol met mensen. Maar achteraf wel om gelachen.

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Owwwww, i love this topic. Nou, hier ga ik hoor.

Puber-Ik was op vakantie en zag een errug leuke jongen in het zwembad. Hij was een bal aan het overgooien met zijn vader, maar de bal belandde naast het bad in de struiken. Met mijn ontbrekende boezem vooruit en onbrekende buik inhoudend paradeerde ik naar de bal. Heupbot wiegde alle kanten op, ik moest wel gezien worden he.
    Ik kon alleen net niet bij de bal. Dus ik zet een voet op de aarde, en zak er tot aan mijn heup in :oops: . Tja dat heb je na hevige regenval in een dal...

Nog een:

Tijdens mijn zwangerschap liep ik met een pak yoghurt de kamer in, en vroeg vriend of hij zijn fruit met vruchtjes wilde.
    Werd nog bijna ruzie omdat ik niet doorhad wat ik zei, en hij bleef maar lachen en vragen wat ik zei :rolleyes: .

Wij bellen op 't werk vaak klanten, en dat gaat erg formeel. Ik had voor een nieuweling een compleet standaardgesprek uitgeschreven. Ik was alleen een sukje vergeten, dus de afsluiting ging zo: "Meneer, ik dank u hartelijk voor uw tijd en interesse, een prettige dag nog, en de mazzel... :)

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heb mijn hond wel eens twee uur vast bij 't winkelcentrum laten zitten. :oops: . Belde de slager me op...

15. henkie24

zo heb ik me fiets weleens drie dagen bij de supermarkt laten staan. was met de fiets naar de supermarkt gegaan. schijnbaar lopend terug... drie dagen later werkelijk waar... waar is toch me fiets. dus keurig netjes nog op slot dat weer wel bij de supermarkt voor de deur!

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

aaaaaaaaaaa arme hond.... had hij wel een plakje worst gehad van de slager?

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dat denk ik niet. Maar dat beessie vond het allang best hoor. Er was een school in de buurt en alle kindjes kwamen haar aaien.

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    ik kan echt heerlijk om mij zelf lachen als ik foto´s terug kijk van een tijd geleden!

Oh ik ben ook wel eens met een truitje verkeerd om naar mijn werk gegaan hoor :rolleyes: en niemand die er eens iets van zegt..... heerlijk dit soort collega´s

Of nog lekker een klodder tandpasta op je trui, jas erover heen, lekkere witte vlek op je borsten de hele dag....

:D

19. henkie24

dit was ook weer een domme actie van mij.

ik had nog verkering met mijn vriend ( ja nu ook nog) en woonde nog thuis. maar als hij naar mij kwam dan gingen we vaak een rondje rijden. ( ja tuurlijk) ergens in de polder een beetje rotzooien dus. op een avond kwam ik thuis, gooi me jas aan de kapstok en loop de kamer in waar me pa en ma rustig tv zitten te kijken. ik ga zitten en wat zie ik: HEB IK ME TRUITJE VERKEERD OM AAN! pa en ma hadden helemaal nog niks in de gaten maar wat doet deze dombo! trekt midden in de kamer dat truitje uit en doe hem goed aan! ja toen keken pa en ma wel op van wat doet die nu? gelijk zon kop natuurlijk :oops: als ik nou gewoon even naar het toilet ofzo was gelopen haden ze helenmaal niks in de gaten gehad!

Deel Deze Pagina