Lachen om je zelf

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Dior, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ja zo heb ik tot kwaads aan toe eens mijn fiets lopen zoeken in het fietsenrek op school. De schoolpleinmiep al gewaarschuwd dat ie weleens gejat kon zijn. Mja, was ik die dag met de tram...

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    toen ik geslaagd was voor mijn examen waren we met een groep vriendinnen op vakantie naar kreta zo liepen we een keer het hotel uit waarop de jongen achter de balie vraagt: are you going to a club tonight?
    en ik: yes but first we are going to the strend

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ik heb hier echt lol in mijn 1-tje.

Ik ben zelf ook zo'n muts. Mijn man zegt altijd dat ie zich met mij nergens normaal kan vertonen, omdat ik altijd wel een genante aktie heb.

Zo heb ik wel eens gehad dat ik hele leuke pumps aan had waarmee ik langs een overvol terras liep (samen met mijn man). Het was bestraat met van die klinkers, bleef mijn hak er tussen zitten. Stond ik daar zonder schoen recht voor al die mensen. Kon ik mooi terug hinkelen. En denk maar niet dat mijn man ff helpt hoor. Welnee die loopt gewoon door, alsof ie me niet kent ;) .

Nog zoiets: T had hartstikke gevroren, dus ik zeg tegen mijn man:"Nou, je zal wel moeten krabben." (de auto dus) "Nee", zegt ie "ik heb speciale ruiten die niet bevriezen." "Oh", zeg ik heel serieus, "da's handig." Keek ie me echt zo aan alsof ik niet helemaal wijs ben. Ik snapte er nix van. "Ja, zegt ie, dat bestaat helemaal niet." :confused: Nou als je t mij vraagt moeten ze t uit gaan vinden, een gat in de markt denk ik. Maar goed, t was natuurlijk behoorlijk dom dat ik daar zomaar intrapte.

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    haha were going to the strend :)

nou ik dan, ik ging met de oma van me vriend naar de stad. Ze vroeg me haar schoenen aan te geven.
    Later lopen we in de stad zeg ze ineens ik heb vet zere poten ( wat op zich al mooi was voor een omaatje) Ik zeg: nou even deze winkel en dan gaan we naar huis zitten we in de schoenen winkel zegt ze ineens, Ja niet zo gek dat ik zere poten heb want ik twee verschillende schoenen aan.

5. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik kreeg een vakantiebaantje in de kantine van het bedrijf waar mijn vader werkte. Op een gegeven moment was ik heel ijverig alle planten water aan het geven, tot mijn vader, die even kwam kijken hoe het ging, vroeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was.... waren het allemaal kunstplanten :)

6. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb op mijn werk een keer zo'n verspreking gehad, ik word er nu nog mee gepest..

Ik had een hele irritante vrouw aan de lijn die niet blij was met mijn brief. En maar zeuren en mij persoonlijk aanvallen. En mijn collega's stonden allemaal voor mijn kamerdeur op me te wachten, want het was lunchtijd en ik had gezegd dat ik meewilde.
    Die vrouw haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan en ik werd zooo kwaad, op een gegeven was ik haar zo zat dat ik keihard riep: "mevrouw, ik verbind NU de verbreking!" terwijl ik wilde zeggen dat ik de verbinding zou verbreken...
    Nou ja, je kan je voorstellen wat er toen gebeurde.. Iedereen lag in een deuk, zelfs mijn manager kwam om de hoek kijken waarom iedereen zo dubbel lag en zelfs hij lag in een deuk! Ooww zo erg!

En ik word er nog steeds mee gepest.. :(

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

zo waren mijn man en ik een keer in Engeland, we waren uit eten en het bier viel hem nogal zwaar en daarmee ging zijn engels hard achteruit, toen we klaar waren met eten vroeg de ober of het gesmaakt had en mijn man antwoorde, Yeah it was very good, compliments to the kok :confused: dat betekend daar geen kok maar L*L, dus die ober begreep hem al en zei You mean chef? yeah, that's right antwoorde mijn man, * ik lag ondertussen onder de tafel van het lachen *

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hahahaha hier wij ook lachen nu! ;)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou strijk ik bijna alles keurig...dus dat verkeerd aan zou dan achterstevoren zijn..meestal zit die voorkant dan zo hoog ;)
    Het zou wel typisch iets voor mij zijn.
    Nu zijn het vaak papvlekken van zoonlief die her en der zitten :-D

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

GE-WEL-DIG

Ik hou d'r van!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hahaha! wat een geweldig topic, ik lig me helemaal te bescheuren!

meer! meer! :D

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow..die KOK is ook geweldig!

13. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    hahaha, leuk topic is dit weer!

Ik ben ook zo dement als een deur nu ik zwanger ben.

Vorige week ging ik tanken met mijn eigen auto die ik al 1.5 jaar heb. (dus al aardig wat keertjes getankt zou je zeggen he?)
    Het klepje van mijn tankdop gaat open d.m.v. een hendeltje onderaan mijn dashboard.
    Kon ik toch dat hendeltje niet meer vinden... terwijl ik al echt heel vaak getankt heb zonder problemen!
    Ik heb zeker 10 minuten heel gefrustreerd zitten zoeken (zelfs nog even aan de buitenkant gecheckt of hij toevallig toch niet met de sleutel open moest :oops: ) voordat ik het 'aha' moment bereikt had.
    Erg he?

Laatst had ik de ook verspreking: Ja ik zag je aan komen lopen vanuit mijn mondhoek.. (ooghoek dus) De betreffende persoon lag in een deuk, had het zelf niet eens in de gaten :)

14. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    whahahahaha.... Lig hier in een deuk!

- Als ik niet zeker ben welke laarsen/schoenen ik aan moet onder mijn kleding, dan doe ik beide verschillende aan en kijk in de spiegel wat ik leuker vind. Dan maak ik een keus en doe dan t paar aan wat ik graag wilde..
    Zo ook die ene dag, totdat ik op t werk kwam en ik in de tuin stond om te roken (toen ik dat nog deed) en ik naar beneden keek... Had ik mooi 2 verschillende laarzen aan!

- Ook ben ik eens met mijn badslippers op t werk verschenen... En de jongeren maar vragen of ik naar t strand ging... Ikke eerst niet begrijpen...hahaha

- Of ik dacht hulpvaardig te zijn.. Ik hielp tijdens een meeting (van ons maartmama 2008 topic) een dochter van een mama met de kinderwagen het trapje op....ja ja ja, toen was t glad en ging dus gewoon op mijn ***..
    Enig voordeel: het 'ijs' is direct gebroken daarna...

15. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik begin alweer te blozen als ik aan dit verhaal denk: :oops:
    ik zat op een avond toen ik net verkering had gezellig te BBQ-en met mams en familie.. dus toen zag ik dat er iemand belde, en ik dacht dat het mijn vriend zijn nummer was.. dus ik hoor zo: ALLO? en ik dacht dat het mijn vriend was :oops: en voordat ik met mijn stomme vraag hoofd wie het is... zeg ik meteen: heeey schatje, waar blijf je nou dan.. ik mis je :confused: :confused: hoor ik ineens: alloooo? met de vader van *naam* :confused: en ik schaamde me zoooooo erg dat ik gewoon meteen heb opgehangen :confused: ben blij dat zijn vader nog steeds niet weet dat ik het was :D teminste.. hij heeft het er nooit meer over gelukkig! :D

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik was een keer 's morgens naar de supermarkt gegaan, kei druk en ik was moe en zwanger. Moest effe snel boter halen. Dus ik snel met de auto. Kom ik met boter en al bij de auto ga ik op de bijrijdersstoel zitten wachten op mijn man (die gewoon thuis is). Op een gegeven moment had ik in de gaten dat hij helemaal niet mee was en durfde ik de auto niet meer uit.

Ik dacht dat ziet iedereen, dus ik met mijn dikke buik over de pook heen en op de bestuurdersstoel gaan zitten en ben toen weggereden. Schaamde me dood.

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

:) :) :) :)

ik kom niet meer bij. wat een lol. hahahahahaha, en me man ligt ook op de grond van het lachen.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ow hahah wat erg dat heb ik ook een keer gehad. Ik was vrolijk om 7 uur op mijn werk en ging gewoon aan het werk ik had niks door op een gegeven moment tegen lunch tijd zei een collega tegen mij je truitje zit verkeerd om :( erg leuk is dat...
    En ik had een keer dat er een beetje tandpasta in mijn haar zat (vraag me niet hoe het er kwam) en aan de zijkant van mn gezicht weer niemand die wat zei pas toen ik na een paar uur naar de wc ging viel het me op in de spiegel.... :oops:

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hahaha wat een heeeeerlijk topic!
    Heb me bescheurd om de ramen die niet kunnen bevriezen en de 2 verschillende laarzen!

Ik kan even zo snel niet iets van mezelf bedenken...

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

geweldig! :)

Deel Deze Pagina