Lachen om je zelf

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Dior, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hahahahahahahahahahaa

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ook nog zoiets stoms van mij

de vaatwasser was kapot (dat dachten we) Dus mannetje van de Siemens komt kijken, we hadden gelukkig nog garantie. Nou hij alles nagekeken, zegt ie, tis handiger als de stekker IN het stopcontact zit. schaamde me helemaal dood. Maar dat was nog niet alles.

Ik had net voordat die man er was een boterham met pasta gehad en dat zat zo lekker in mijn mondhoek. ik had niks in de gaten natuurlijk en zag het toen ik naar de gang liep om de monteur uit te laten. vind zo'n dingen echt voor schut.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

hahahahahah _o- hahahaha ik had een keer tandpasta op mn wang en in mn mondhoeken, de mannen op me werk vroegen gelijk of ik een leuke nacht had gehad, ik snapte totaal niet wat ze bedoelde tot ik naar de wc ging en mezelf zag in de spiegel

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb ook heel vaak dat ik de auto open wil maken, met zo'n op afstand bedienbare sleutel en dan heb ik de verkeerde auto. Blijkbaar heb ik een auto die veel mensen ook hebben. Sta ik bij de auto echt mijn arm op en neer te bewegen en te schelden en na vele minuten kom ik er dan achter dat het helemaal niet mijn auto is.

Of dat ik de afstandbediening zoek terwijl ik hem in mijn hand heb. ik zoek ook heel vaak mijn bril die ik gewoon op heb. Ben echt een muts af en toe

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    het ergste is nog dat die man best knap was en ik probeerde een goeie indruk achter te laten, nou met die pasta in je mondhoeken is dat niet gelukt volgens mij.

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Oh ja heb nog wat

we gingen met vrienden naar italie op vakantie en die hebben een gastank. Maar niet overal kun je blijkbaar gas tanken in het buitenland.

Dus ik zeg tegen hem, nou dan neem je toch een jerrycanmee en vul je die met gas.

Duhhhhh gas kan helemaal nie in een jerrycan, ik had niet eens in de gaten dat dat niet kon, totdat mijn man me aankeek van, meent ze dat nou.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    kan wel hoor, :D heb je speciale tanks voor, deden ze bij de BP waar ik werkte ook altijd, het mag alleen niet omdat veel mensen ze te vol doen en als het warm wordt zet het gas uit en kunnen de tanks ploffen.

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ow nou ben ik toch niet zo dom als ik dacht. pffff we gaan dit jaar weer met die vrienden op vakantie en ik zal ze es vertellen dat het wel kan. hahahhahaha. Volgens mij zijn zij dat allang vergeten maar ik denk er nog vaak aan. Ik had wel blond kunnen zijn.

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    hahahaha super! :D

10. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Ik heb een week op het huis van vrienden gepast en heel de week afgewassen.. ik dacht namelijk dat dat apparaat een wasmachine was ipv een afwasmachine.... hoe blond... Als ik hem nu open had gedaan!

En toen de planten in de vijver bruin waren geworden heb ik aan mijn man de domme vraag gesteld............had ik ze meer water moeten geven?

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ow ja ik heb nog iets!

Dat was in mijn "jeugd" hahaha. Ik was veel te laat opgestaan en moest me haasten om de bus te halen. Ik had dus ook geen tijd om te ontbijten, dus ik nam snel een pruim van de fruitschaal om onderweg nar de bus op te eten. Bij de bushalte kwam ik mijn buurman tegen en we gingen naast elkaar zitten, heb de hele weg gekletst en gelachen. De buurman keek af en toe wel ff raar naar mijn mond, maar ja weet ik veel dat er iets mis! Eenmaal op school ging ik ff naar de wc en keek in de spiegel, zag ik allemaal stukjes pruimschil tussen mijn tanden! Ow vreselijk, zag er zo vies uit! Ik schaamde me dood!

12. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Ow en niet ik maar een vriendin maakte ook een hele erge verspreking door de telefoon ipv -ik maak u blij met een dode mus-
    zei ze....
    Ik maak u dood met een blije mus.....

Ik ben ook teveel beelddenker ik zie er gelijk een beeld bij hihi

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    WHAHAHAHAHAHAHAHAAA! Ik pies in mn broek..

14. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

hahaha :D ik maak u dood met een blije mus.. je word weer bedankt :D mannetje zit me echt aan te kijken van: die is gekkk :|

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Een keer dat ik ging tanken heb ik ook zo'n fijne blunder gemaakt!

Bij mijn auto is het gewoon klepje open en de tankdop eraf draaien, deze leg ik dan altijd op me dak. Maar nu ging ik tanken en zat me ondertussen te bedenken waar ik straks mijn auto zou neerzetten omdat ik de stad in wilde.

Afijn ik was klaar met tanken en ging afrekenen, en rij daarna naar de parkeergelegenheid, zie ik opeens in me zij spiegel dat me klepje nog openstond en dat ik dus me dop er niet op had terug gedraaid, dus ik stop langs de kant van de weg, en zit alleen maar kut kut kut wat moet ik nou? komt er een kerel aanrennen; uhmmmmm volgens mijn ben je deze vergeten :oops: :oops: :oops:

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Oh, geweldig al die verhalen! hahaha.. :)

zo wilde ik een malibu jus d'orenge bestellen in griekenland... (en dit is geen typefout..) ipv dat ik dus zeg 'malibu orange juice' :rolleyes: spreek ik het gewoon lekker op z'n hollands uit, net als het strend! haha.. ;) geweldig, dat strend! haha..

zo heb ik eens de voordeur open gedaan en heel netjes mn naam gezegd, net zoals je het aan de telefoon doet, zeg maar.. haha.. volgens mij werd ik een beetje rood.. :oops:

17. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Hahahaha mennn ik heb echt in tijden niet zo zitten janken van het lachen, wat zijn jullie oenen zeg! (grapje natuurlijk)

Ik lach em echt dood om met de wand hondelen of een dopje blikerwten.

Wat ik zelf ook zó ontzettend grappig vind is als je ergens heel boos/ dramatisch met een statement wegloopt en de deur achter je dichtslaat en er dan achter komt dat je je jas bent vergeten ..of je tas.

...Ik heb dus zelf echt bijna dagelijks dit soort acties.

Zo ben ik eens op een sollicitatiegesprek geweest met mn trui binnenstebuiten...
    Maar laatst was ik op een sollicitatiegesprek, dat was nóg erger..Ik liep enorm zelfverzekerd naar de hoek van de kamer waar in mijn beleving wel een kapstok zou moeten staan/ hangen...Helaas, eenmaal aangekomen aan de andere kant van de ruimte bleek die daar niet te zien. Alsof er niks aan de hand was legde ik keurig netjes voorzichtig mijn jas opgevouwen op de grond in de hoek van de kamer..Ik was er helemala mee aan en kon natuurlijk moeilijk eerst naar de andere kant van de kamer lopen met mn jas uitgestrekt..om vervolgens weer met t ding terug te lopen.
    Dus besloot iéts in mij de jas daar gewoon te droppen, maar goed..op een sollicitatiegesprek laat je je van de beste kant zien en ik ging dus mn jas op staan vouwen en legde 'm vervolgens gewoon op de grond in de hoek van die kamer..

Niemand zei overigens iets van die actie..
    Helaas moest ik t onding ook weer ophalen aan het einde van het gesprek..Terwijl de hele commisie al bij de deur stond me uit te laten moest ik de hele kamer nog door ... :oops:

18. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Whahaha ik lach me helemaal een pisbroek hier!

Toen ik een jaar of 16 was vroeg ik aan mijn moeder of ze even wat voor me wou halen in de supermarkt, komt ze na 10 minuten weer keihard lachend terug, was ze al halverwege de drukke weg gefietst met van die hele grote berenpantoffels aan....

19. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    whahahahaha iemand dood maken met een blije mus...Ik ben dus óók een beelddenker en dat is echt een hilarisch beeld!

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    En zo heeft mijn vriend me een keertje wijs gemaakt dat de auto het niet meer deed (terwijl we onderweg waren ergens naar toe) omdat er zout gestrooid was.. En ik heel serieus: maar hoe kan dat dan?!?!? hij: nouja, zou wel ergens in gekomen zijn... en ik geloofde hem ook nog.. :rolleyes: heeel slim..

mn toppertje:
    Tijdens oud en nieuw vorige jaar, was dat programma 'singing bee' erop.. maar wist ik veel dat dat programma zo heette.. Dus ik zeg: waarom lopen als die meiden toch te hupsen in van die stomme bijenpakjes?!?! :rolleyes:... Nouja, toen lag dus de hele kamer wel slap van het lachen.. en snapte er niets van...

Deel Deze Pagina