Zo had ik dat een paar jaar geleden met mijn vader. We gingen door de macdrive zegt die man zegt u het maar. zegt me vader graag 3 micbags. En die man zegt wat? me vader weer 3 micbags. Begon kei hard te lachen ik zo pa bigmac. owja
Toen ik nog op school zat wou ik even laten zien hoe goed ik mijn been in mijn nek kon leggen, scheur ik dus bij mijn reet helemaal uit mijn broek terwijl iedereen naar mijn "coole" trucje keek..
ik ging laatst luiers halen met de pinpas van mijn vriend, en had zijn pincode in mijn telefoon opgeslagen voor als ik hem zou vergeten. wil ik afrekenen, toets de pin in en staat er dat ik een foute code in voer. nou nog een keer proberen want ik weet ZEKER dat ik de goede cijfers in toets.. weer fout! even in mijn telefoon kijken wat het nou was, batterij leeg.. mijn vriend had gezegd dat ik hem ook wakker mocht bellen als ik het niet meer wist (hij weet wat voor geheugen ik heb, een zeef dus ) ik bellen met de telefoon van de DA, belt niet op hoor.. ondertussen al 5x gebeld en neemt nog steeds niet op. dan kom ik op het slimme idee om op de huistelefoon te bellen want geluid van zijn mobiel stond uit.. neemt EINDELIJK op en zegt nog een keer zijn pincode. hang ik op, wil weer de code intoetse en ben hem ALWEER vergeten voordat ik hem ook maar ingetoetst heb toen heb ik maar gezegd ik kom later wel terug voor die ******luiers
owh ik weet er nog eentje Ik had boodschappen gedaan, en wou mijn tas in de auto neerleggen zodat ik mijn boodschappen kon inladen zonder een afzakkende tas. Dus ik kom bij me auto aan en me sleutel paste maar niet en ik vond wel dat ik opeens een raar handvat had... Ja oeps kwam daar een mevrouw aan die zei heel boos wat rotzooi je aan MIJN auto... Argggghhh kon wel door de grond zakken, mijn auto stond 3 plaatsen verderop
Ow ik heb er nog één... Ik was met drie collega's en 6 clienten/ jongeren op kampweek/vakantie. hardstikke leuk zaten we met zn allen boven op het dek van een bootje. Beneden verzamelde iedereen zich langzaamaan voor het koordje om het bootje te kunnen verlaten, die aan het aanmeren was. Collega's bleven maar hangen en ouwehoeren, zodat ik op een gegeven moment de stoute schoenen aantrok en heel stoer naar hun riep : "zeggeeeeuh ik weet niet wat jullie doen hoor maar..." KLOINK...zo flikkerde ik van het trappetje van bovendek helemaal naar beneden tussen die mensen in. Ik wilde dus zeggen : maar ik ga vast naar beneden" Die Timing an sich was al zóóóó grappig! De mensen beneden waren erg behulpzaam en vroegen of het wel ging enzo..en mijn drie collega's lagen letterlijk te huilen van het lachen boven op dat dek.. (plus 6 jongeren )
Toen ik vorige week uit eten ging met mijn schoonzusje zag ik daar een oude schoolvriendin zitten met wat andere onbekende meiden erbij, dus ik helemaal HEY Irene! wat leuk om je te zien! En ze keek me heel boos aan en draaide zich zo om.. Dus ik denk nou ja zeg, dan niet hoor... Kregen we de tafel naast hun aangewezen om te zitten en toen zag ik dus dat ze het helemaal niet was...schaam
Geweldig al die verhalen Hier 1 van mij. Onze auto was laatst voor de apk geweest. Alles was goed ze hadden alleen 1 gordel op de achterbank gemaakt, die deed het niet meer. Ik wou een aantal weken later het autostoeltje erin zetten en kreeg het toch niet voor elkaar. Ik terug naar de garage. Ik zeg, mijn gordel achter is gemaakt bij de APK ,maar hij doet het nog steeds niet. Die monteur gaat kijken en komt terug. Ja het is niet zo gek dat hij het niet doet, want de achterbank was niet volledig naar achteren geklikt
Heb er nog 1. ( ik werk bij Etos, juist dat maaktde de volgende blunder zo erg) Iemand zei: Ik heb vandaag zo'n lekkere nieuwe deoderant gekocht van FA. Ik zeg, joh is dat een nieuw merk dan? ,want die ken ik helemaal niet ( werk overigens 8 jaar bij Etos ops)
Hebben jullie even? Tegen een jongen met een hanekam: Hoelang doe jij erover om hem omhoog te krijgen? Voor mijn reet heb ik geen gevoel gedaan. Goh wat glijdt dat mes lekker door de ontbijtkoek zeg! (voorgesneden) Dat mens zit al 45 minuten over poep te praten, nee langer nog, al 3 kwartier! Nee he! Hebben die stinkkoters gewoon mijn bril gejat! GVD, ze hebben er geen flikker aan hij is op sterkte! (op mijn hoofd had ik nog niet gezocht, maar daar was hij dus) lig je daar in je klote bont! (blote kont) Ik wilde ook ooit eens wat haartjes wegblazen bij een jongen (ben kapster) was alleen vergeten dat ik kauwgom in mijn mond had. Onze winkel heet kinki kappers en ik nam ooit eens op met (sorry alvast) Kippi kanker. Echt heeeeeel erg! Mijn collega heeft ooit eens een nietmachine meegegeven aan een klant i.p.v een potje wax. Mijn moeder is ooit eens naar haar werk gereden met een wattestaafje nog in haar oor. Wettig preekend! Ik maak er zoooooveel. kan wel blijven schrijven.
Trouwens, thanks girlies! You made my day! Wat een lol. Er schiet me nog 1 te binnen van iemand anders: Hoe heet Hitler ook alweer van zijn achternaam?
Zeg ik ook altijd.... En dan oooh nee maar toch nog een fijne dag he.... Moet ik op werk bellen voor iets en moet ik gewoon verzinnen over de bedrijfsnaam (werk er al vijf jaar) heb ik ook met mijn eigen naam trouwens. Of ik zeg dingen die ik zie... 'Dag <klant>, heb nog een pen ehmmm factuur openstaan... Omdat een collega dan net iets roept over een pen ofzo. Tijd terug liep ik bij de H&M en heb zo'n jas met van die nepbontranden onderaan, hing er opeens een half rekje strings aan, waar ik naast had gestaan. Bukte voor iets in mijn tas en met het opstaan was het halve rekje in dat stugge spul blijven hangen. Tijdje terug kwam er op mijn werk bezoek waar ik bij moest zijn, bijt ik vlak daarvoor op een pen, halve kop onder de groene inkt. Ik nietsvermoedend opendoen voor bezoek... Gelukkig waarschuwde een collega me halverwege. We gingen vorige week vloeren kijken en ik wil Lena oprapen van de vloer en mijn broek zo KKRRRAAAAKSCHEURRR Terwijl ie niet eens te klein was Och ik vind het zelf altijd wel grappig, bler ook vrolijk rond hoe lomp het wel niet was maar ben wel eens jaloers op van die mensen die alles goed doen
Ik heb in een dronken bui de halve trein eens voor homo uitgemaakt. Gekscherend uiteraard; ik ken genoeg homoseksuelen in mijn vriendenkring en familie. Maar goed er kwamen ook minder leuke reacties. En ik maar lachen.
Whahaha, echt tranen over mn wangen! Hilaaaaarisch! Ik heb hem volgens mij al eens eerder hier geschreven, maar wil hem toch graag (not) delen: ik moest eens voor een interne opleiding solliciteren. Omdat ik op het laatste moment hoorde van de opleiding wist ik nog niet veel van hoe of wat. Anyway, ik ben niet de enige met mijn voornaam en het toch al late mailtje met het verzoek om cv+sollicitatiebrief zat eerst eindeloos in haar mailbox (zij was net ontslagen). Zo kwam het dat ik in 1 dag een cv+brief moest maken, afdrukken en verzenden. Snel even een standaardbrief op internet gezocht en een mooie brief gemaakt. Dus ik een paar dagen later op gesprek (1 bekende en 1 onbekende voor mij). Begint degen die ik ken met: goh, we hebben net nog even je brief doorgenomen en hij maakte veel indruk. Vervolgens schuift ze de brief onder mijn neus en zet haar wijsvinger even nonchalant onder de laatste regel: Met vriendelijke groet, Mark Sollicitant Haha, ik had zo ijverig mn best gedaan dat ik dat laatste stukje even vergeten ben te veranderen in mijn naam!
Ja, het zat ook vreemd, ik stond er de hele tijd aan te trekken omdat die hals zo hoog zat Er zat gelukkig geen print op dat shirtje, dus het viel allemaal nog wel mee.... merkte het toen ik thuis kwam. Oh ik heb ook nog eentje, ik schaamde mij echt vreselijk! Ik heb een aantal jaartjes in een parfumerie gewerkt als visagiste. Bij mij kwamen 2 keurige dames ( moeder en dochter ) voor make-up advies. Ik had die dochter een mooie make-up aan gebracht en die moeder had al die make - up spulletjes netjes in haar mandje gedaan, in de bedoeling om het te kopen. Ze nam nog een luxe dag créme, die deed ze ook vervolgens in dat mandje, er zat dus al met al voor een flink bedrag aan producten in dat mandje..... Nu wilde die dochter nog een nagellak, ze kon niet kiezen,dus ik bood haar aan om even met mij naar buiten te lopen om de kleur bij daglicht te bekijken.... Ik loop met die dames op mijn hielen naar buiten en die moeder nam haar mandje mee ( wat ik niet opgemerkt had ) Begint dat allarm te loeien en in een reflex kijk ik om mij heen ( had niet in de gaten dat het die moeder was ) en ik ruk die mevrouw dat mandje uit haar handen en zeg op vermannende toon " mevrouw, ik zou het erg prettig vinden als u die spullen gaat betalen, of wilde u er zo mee weg lopen?".... Oh alles ging zo snel en ik schrok ook hevig toen ik zag dat het die moeder was ( want het was best wel druk in de winkel ) helaas, moeder en dochter waren net zo geschrokken als ik, ze liet mij staan met mijn mandje en ze gingen er zo vandoor! Ik baalde als een stekker die dag Echt een grove blunder
hahaha moet echt zooo lachen om die verhalen hier ik had het een paar jaar terug.. ik zat achterin de auto.. me mannetje met een vriend voor.. en ik had haast om uit te stappen, had hakken aan.. dus ik hele tijd: nou schiet op ik moet eruit doe je stoel naar voren.. (licht geirriteerd).. dus ik wil uitstappen en zeg nog: nou was dat nou zo moeilijk?! blijf ik met me hak aan de gordel hangen en me vriend stond voor me dus ik viel.. en hing halverwege zijn broek , mijn vriend zijn broek vasthouden en ik probeerde omhoog te krabbelen ik heb volgens mij mensen nog nooit zo hard horen lachen haha
Vanochtend was ik alleen thuis en ik moest even een telefoontje plegen. Tijdens het bellen merkte ik dat het geluid van mijn mobiele telfoon niet goed was, ik moest telkens vragen of de ander harder wilde praten. Beetje vervelend dus...... Na het gesprek dacht ik: ik zet mijn telefoon even uit en dan weer aan, dat wil wel eens helpen......zo gezegd zo gedaan..... vervolgens vroeg ik me af: 'hoe moet ik nu controleren of hij het nu beter doet?' Slim als ik ben bedacht ik mij dat ik dan even naar mijn vaste telefoon kan bellen, dan hoor ik in ieder geval hoe het geluid is als hij overgaat! En je gelooft het niet maar net op het moment dat ik dit aan het doen ben en met spanning luister of het geluid beter is, gaat de vaste telefoon over .....ik denk: getver, lekker moment om me te bellen als ik net bezig ben.....terwijl ik mijn mobieltje ophang en richting vaste telefoon loop stopt deze met overgaan.....ik loop zachtjes te schelden: eerst bellen en dan ophangen, grrrr.......ik kijk op de diplay wie er gebeld heeft en denk: he, dat nummer komt me bekend voor, wie is dat ook alweer? En toen pas viel het kwartje............