Wat een geweldige verhalen! Ik krijg gewoon pijn in mijn buik van het lachen! De dag begint goed zo! dank jullie wel!
Vanmorgen ging ik kolven, Heb mijn borstkolf in elkaar gezet. Zet hem aan en op eens wordt het zo nat bij mijn hand. Ik zo o mijn borst lekt wel heel erg.... Kijk ik naar mijn borstkolf, ben ik het flesje vergeten
Ik ben wel eens in slaap gevallen met zo een choco caramel achtig zacht snoepje.... Ik zag eruit toen ik wakker werd
Vorige week heb ik wat meegemaakt. Roy had de olie gepeild en er zat te weinig olie in. Hij bij het tankstation een litertje erin gegooid en mij gevraagd om de volgende dag 5L olie bij heuts te gaan halen. Ik dat gehaald, maar eigenwijs dat ik was die hele kan van 5L in de olietank gesmeten. Ik reed weg bij heuts en een rook dat uit de knalpijp kwam, dat wil je niet weten, de hele straat was wit van de rook. Gelukkig woon ik maar 1 straat bij heuts vandaan, en heb ik meteen de garage gebeld toen ik thuis kwam. Die zeiden dat ik m'n motor wel kapot had kunnen rijden. OOPS!
Als kind gingen we een keer met de vouwwagen op vakantie naar Frankrijk. Ergens onderweg gingen we wat broodjes eten bij zo'n parkeerplaats met een picknick-tafel. Wij allemaal zitten, maar had nog een stuk kauwgom in mijn mond wat ik dus met veel kracht naast me op het gras spuugde. Kreeg meteen al op mijn donder van mijn moeder dat ik dat niet meer moest doen. Na het eten was ik nog wat aan het stoeien met mijn zus en kwam met mijn haar in mijn EIGEN kauwgom terecht hahaha. Had supermooi lang haar in die tijd en heb echt jankend in de auto gezeten omdat er een heel stuk van mijn haar geknipt moest worden om die kauwgom eruit te krijgen . Spuug nu mijn kauwgom dus altijd netjes in een prullenbak uit .
Dames, ga door! Dit is niet goed voor die kleine ik krijg me toch een portie harde buiken als ik de slappe lach krijg! En mn halve pizza is al over t toetsenbord heengeschoten van mn lachbuien: go on!
Ohhh hahaha smakelijk he.. lachen om anderen Hier draaien we iedere zomer de kachel op de zomerstand ofzo.. maar..nu was het laatst zo aan het vriezen.. wilde we de kachel aanzetten.. gebeurde niets natuurlijk. Wij monteur gebeld, die man gaat naar de zolder.. ik hoor wat gerommel, en hij komt weer naar beneden. Hij; zo mevrouwtje.. het wil nog wel eens helpen de kachel AAN te zetten! Toen ik een jaar of 15 was ging ik naar een buitenzwembad met een vriendin van mij, er waren daar best wel leuke jongens en we gingen dus stoer van een soort ophoging afspringen.. Maar als je niet snel genoeg was, kreeg je een duw van iemand.. Dus ik wil snel springen, en grijpt een oudere man (echt een vieze man) me vast.. dus ik wil weg rennen... en zo het water inspringen... had ie mn bikini nog vast.. spring ik dus topless zeker 2 meter de lucht in naar beneden Mn vriendin griste mn bikini uit zn hand en we zijn snel weggegaan Of; ik had gesolliciteerd ergens.. en ze vroegen me even te bellen.. maar ze namen niet op (dacht ik).. dus ik leg de telefoon neer (dacht ik), en begin te tieren tegen mn vriend "ja..wat een rotbedrijf..wil er toch niet werken.. en die vent die de sollicitatie deed ziet er echt eng uit blablabka" zo was ik nog ff bezig Word ik 5 minuten later terug gebeld door die vent; hij.. ja sorry.. was even druk hier, maar ik denk dat je hier toch niet wilt werken. Ik; hoe komt u daar bij? lijkt me enig om voor uw bedrijf te werken! en nog meer slijmpraat. Zegt ie; als je de volgende keer belt, en we nemen niet op, hang dan op voor je het over ons hebt Ohh.. ik kan nog wel 100 dingen bedenken
[quote="tummetje" Of; ik had gesolliciteerd ergens.. en ze vroegen me even te bellen.. maar ze namen niet op (dacht ik).. dus ik leg de telefoon neer (dacht ik), en begin te tieren tegen mn vriend "ja..wat een rotbedrijf..wil er toch niet werken.. en die vent die de sollicitatie deed ziet er echt eng uit blablabka" zo was ik nog ff bezig Word ik 5 minuten later terug gebeld door die vent; hij.. ja sorry.. was even druk hier, maar ik denk dat je hier toch niet wilt werken. Ik; hoe komt u daar bij? lijkt me enig om voor uw bedrijf te werken! en nog meer slijmpraat. Zegt ie; als je de volgende keer belt, en we nemen niet op, hang dan op voor je het over ons hebt Ohh.. ik kan nog wel 100 dingen bedenken [/quote] Oh dat is echt erg!
Hahaha schiet me er nog een binnen Ik deed mee aan een prijsvraag om een kledingbon te winnen, en daarvoor moest je, je ergste kledingblunder melden.. Maar.. de ergste die ik had was niet zo grappig.. dus verzon ik er een.. Was iets van dat k ooit een groene gala jurk had gekocht en dat ie voor geen meter zat.. maar dat ik de hele avond er in geparadeerd had.. Op de uitslagdag mocht ik mijn blunder vertellen... maar ik wist niet meer wat ik ingestuurd had Dus ik begin leuk te vertellen over het uitscheuren van mn spijkerbroek op mn werk blablabka.. Staat ie vrouw me raar aan te kijken, en begint te smoezen met een andere vrouw en wijst op een brief.. Dus ik vrolijk door.. Zegt ze ineens; dacht dat je het over een jurk zou gaan hebben? ik; uh jaa.. maar dit was even een opwarmertje Heb wel gewonnen hoor die spijkerbroek-blunder maakte alles goed
"Kijk schat, Ten staat te svenissen!" (goede vriend Sven stond - juist - te tennissen.) "Vanessa! Ja, JIJ! NU mee naar binnen, de les is al begonnen - wat dóe je nog op de gang?!?!?!" Leerling; "Ehm... ik heb vandaag geen les van u, ik heb nu een tussenuur..?" (ben soms chaotisch voor de klas, een juf die dan in het schoolkrantje komt door dit soort acties... *zucht*) In de auto, in de Coentunnel: "hè, het regent hier ook al" (opspattend water, duh!) "Pak ze nou, die dingen - die DINGEN, je wéét wel, EETKLEEDJES!" Manlief: "Placemats, dus?" Wat erg allemaal
Ken je dat....? Ik loop met man lief door een mooie warenhuis, zoals ik dan ben kletsen kletsen en om mij heen kijken, ik ga er dan vanuit dat hij nog braaf naast mij loopt..... Steek mijn arm door die van hem om zo gezellig samen te lopen.... kom dan tot de ontdekking dat het mijn man niet is Mijn man verbaasd kijken want die liep achter mij.... vroeg wat dat moest Ik heb ook eens zo´n trench coat gehad met een leuke riem erop. Lekker snuffelen tussen alle rekken, loop naar buiten gaat alarm af Heb ik achter aan die riem een kinder broekje hangen. Oh help
De ouders van mijn vriend houden van soep en ik dacht ze eens lekker te verwennen (en indruk te maken) met een zelfgemaakte asperge-soep. Uren aan bezig geweest, was mn eerste keer voor de asperge-versie. Ik hou er niet van tussendoor te proeven, anders heb ik zelf geen honger meer, dus laat vriendlief proeven voor het opscheppen. Hij 3 minuten van tevoren proeven: gatverdamme, wat keek hij vies! Proef zelf eens.. ok.. Ik een hapje nemen: die soep smaakte gewoon naar puur zout! Hoe kan dat dan? Wat heb je erin gedaan? Nou, asperges, bouillon, nog wat dingen en aspergesnippers uit een potje om de smaak wat te versterken. Zegt mn vriend ineens: dit potje? Ja. Nou, toen het potje leeg was, heb ik er iets anders ingedaan.. WAT DAN? nou, korrels zeezout.. En ik heb dat hele potje in de soep gedaan! uiteindelijk maar chinees besteld en mn schoonouders durven niet meer te komen eten... of uren zoeken naar je autosleutels.. waar vond ik ze uiteindelijk? in de koelkast Tja, telefoneren over dat je over 5 minuten in de auto stapt en de kaas terugleggen gaat niet samen bij mij Of op stage zijn (op een camping) en dat er iemand tijdens je receptiedienst komt vragen of hij de was die al 2 uur klaar is uit de wasmachine (gezamelijke voor de hele camping) mag halen. Ja hoor, welke doos laat dan ook zn was zo lang erin zitten? Niet netjes hoor.. Mn collega ging de was wel even halen.. komt ie terug (natuurlijk een mannelijke collega) en begint grapjes te maken over een string die er bovenuit steekt met de tekst: Bij mij is het elke avond feest.. Nog nooit zooo rood geworden, dat was de mijne..
ik ging ooit met de auto van mijn man naar me werk. moest van tevoren nog wel tanken, want zoals gewoonlijk rijd hij eerst zijn tank leeg voordat ik zn auto meekrijg (wat een schat ook he ) die auto heeft 2 verschillende sleutels.. 1 voor de deuren, en 1 voor het contact. dus ik bij het tankstation. wil de tankdop eruit halen (moet ook met een sleutel, maar normaal zat hij nooit op slot. dit x dus wel) ik breken met die sleutel, maar hij ging maar niet open... ik schaamde me sowieso al dood, maar ik moest tanken dus de enige oplossing was dat ik de man die bij dat tankstation werkte zou vragen of ie ff wou helpen. man vond het geen probleem. hij nam de sleutels aan, wilde er een sleutel instoppen zeg ik "die werkt niet want die is voor het contact!" nou je raad het al. het was dus WEL die sleutel.... ik zat dus al die tijd met de verkeerde sleutel in de tankdop te purken... zegt de man nog heel grappig, moet er nog benzine in? wat ook leuk is, pinpas van je man mee, willen betalen en 3x over je eigen pincode intoetsen..... (en je dan ook nog afvragen waarom ie het niet doet) kan er zo niet meer bedenken, maar er komt er vast nog wel 1.. zo'n kluns ben ik wel
Zo had ik vorig jaar een zo'n stoomding aangeschaft. Ik helemaal in mijn nopjes de keuken "gestoomd", en omdat het goed ging, kreeg ik helemaal de smaak te pakken. Dus ik in de gang de muren (de hond ligt graag tegen de muur => muur is dus zwart), de trap, het toilet, de deur en .... de prachtige antieke mahoniehouten gepolitoerde spiegel. Die heeft van de hele vervelende werkjes waar stof enzo tussen blijft zitten en die je niet wegkrijgt met een doek. Dus ik "pomtidomtidom" aan de "stoom", komt mijn man (spiegel komt uit zijn erfenis ) al vloekend en tierend de gang op ... sja, het is ook niet zo handig om een gepolitoerde spiegel dus te stomen ... gevolg, hele lelijke witte plek. heb het stoomding niet meer aangeraakt sindsdien ... Iets anders ook (niet van mij, maar van de ex van mijn man) Ze reden in de auto in België en Radio Donna stond op. Nu heet de ex van mijn man Donna (ze is een engelse) en hij had haar wijsgemaakt dat "Donna" in de tekst die op je autoradio verschijnt, speciaal voor haar had geregeld bij de zender ... ex vriendin natuurlijk helemaal in de zwijmel ... manlief heeft schaterend over het stuur gelegen, naar ik heb begrepen ...
Dit is echt geweldig. Je kunt er zo een tv show van maken Vorig jaar had je in de tijd van sinterklaas van die "groene" chocoladeletters. Waren van zo'n goed doel geloof ik. Toen ik hem openmaakte heb ik verbaasd gevraagd: Het is een gewone bruine letter, ik dacht dat deze groen waren! Dit heb ik nog lang moeten aanhoren
ik heb een keer aan iemand gevraagd of diegene al getonken had ipv getankt, ook dat moet ik nu nog aanhoren en het is al 10 jaar geleden
Een collega van mij vroeg zich af wat er met de stokjes van vuurpijlen gebeurd. Haar vriendje: Die blijven in de lucht hangen. collega: Maar dan zou het hele heelal toch vol hangen met stokjes?
Leuke verhalen! Ik kan er ook nog 1 vertellen. Voor zo'n 2 jaar terug deden mijn viend en ik boodschappen. Omdat het ontiegelijk druk was, hadden wij de auto langs de straat geparkeerd want alle parkeervakken waren bezet. Toen we klaar waren met de boodschappen en deze in de auto wilden leggen, kwamen er al regelmatig auto's voorbij gescheurd die blijkbaar dachten de de weg alleen van hun was ofzo Anyway, vriend en ik zitten in de auto en ik wil wegrijden. Op dat moment merk ik dat de auto eerst iets achter uit moet, dus zet de versnelling al vast in de achter uit. Wéér komt er één of andere randdebiel langszoefen met zijn auto en ik raak behoorlijk geirriteerd. Ik schreeuw dus knetterhard 'Sommige mensen kunnen ook écht geen autorijden hé!' Een kleine seconde daarna reed ik tegen de auto op die achter mij stond Ik was iets te enthousiast met het achter uit rijden Mijn vriend lag met zijn bek op het dashbord van het lachen en zei 'Sommige mensen kunnen inderdaad geen auto rijden nee!' Heb nog even snel gekeken of er schade was, en die was er gelukkig niet. Ben toen maar snel weggereden