Whahahahaha ik kom echt niet meer bij hiero!! Willen jullie ophouden; zit op mijn werk hoor, ze zitten me allemaal vreemd aan te kijken hiero whihhihihihihi
Heeeeel lang geleden was ik met school in een gymzaal, en toen hing er een briefje over wat je moest doen bij een bommelding.. Ik las dat dus als bommel-ding in plaats van als bom-melding Ik heb echt aan ik weet niet hoeveel mensen gevraagd wat nou toch een bommel-ding is
Heb ooit de hele dag rondgelopen met een toetenveger in mijn décolleté... totdat een kassajufrouw voorzichtig vroeg "Of dat daar wel hoorde...?".
Oh een geweldig topic is dit!! Ik had vorige week ook een leuke (een nette welteverstaan ) Wij reden de straat in bij mijn schoonouders, drukt mij vriend per ongeluk op de toeter. Staat daar een man zijn tuktuktaxi te wassen en kijkt natuurlijk op. Dus wij zwaaien maar en doen net alsof we hem kennen. Vervolgens komen we 's avonds van een feest af, vriend had een paar biertjes op, zien we die tuk tuk rijden. Zegt mijn vriend: hee, weet je waar die vent van die tuktuk woont? Ik zeg: Ja, bij je ouders in de straat. Weet je nog vanmiddag toen we er langs reden en die man per ongeluk z'n tuk tuk stond te wassen? (ik bedoelde dus dat we per ongeluk toeterde...) Toen hield ik maar even m'n mond, in de hoop dat door de biertjes m'n vriend het niet zou horen.... toch wel! Whahahaha, per ongeluk z'n tuk tuk wassen, hoe kan hij nou per ongeluk z'n tuk tuk wassen!! (Vertelde het de volgende dag aan m'n moeder en kwam gewoon niet uit m'n woorden, kreeg zo de slappe lach)
Hahahaha! Doet me denken aan m'n oma een paar jaar terug; ikke (als puber) had rond 31 oktober een Halloween voicemail, dus zo'n heks die roept 'Hiiihaahaaa, ik ben de heks van Halloween en ik ga je opeten! Ik hou je in de gaten!' Toen belde m'n oma me toevallig...dit stond er op m'n voicemail; 'Ben jij dat? Schatje? Lucia, nou, ik snap het niet. Echt niet. Ik snap het niet.' *klik* En m'n vader voicemail is iets van 'Hallo, ik wist wel dat je me zou bellen!' En toen sprak m'n oma iets in van 'He?! Hoe wist je nou dat ik je zou bellen?!'
heb hier al dubbel gelegen!!! een paar jaar terug bij mijn oma in haar veranda. Jeetje zegt ze: "Het zit hier weer vol met homo's" ik bekeek haar en schoot in de lach. Bleek dat ze hommels bedoelde, die dikke bijen. hahahahaha
Mijn schoonmoeder had ook iets: In de tijd dat prins Willem Alexander zijn Maxima had ontmoet en uiteindelijk mee trouwde hoorde mijn schoonmoeder steeds op de radio het weer: Vandaag zonnig met een temperatuur van MAXIMA 20 graden bijvoorbeeld. Waarop mijn schoonmoeder op een gegeven moment lichtelijk geirriteerd zegt: Jaja, nu weet ik het wel met Maxima! Ik vroeg haar wat ze bedoelde en toen zei ze: 'Elke keer als het weer komt hebben ze het over de temperatuur van maxima, tsja het begint nu wel te vervelen, nu weet ik het wel!' Ik heb haar eerst een aantal seconden aangekeken of ze nu een grap maakte of niet, het haar toen gevraagd van maak je nu een grap of niet. En ze snapte er helemaal niets van, het was geen grap en hoe kon ik het nou leuk vinden dat ze het steeds maar over maxima hadden. hahahaha We hebben haar even in de waan gelaten en vervolgens haar uitgelegd wat het nu werkelijk betekend. Whahahaha en toen is ze afgedropen en liep de hele tijd door het huis heen: "wat stom zeg....sjonge jonge jonge das stom, hoe kan ik toch zoooo stom zijn." Mijn moeder heeft een keer (met een slok op dat wel) verkeerd om op haar fiets gezeten en riep toen heel erg boos: 'Wel verdorrie, welke idioot steelt er nu een stuur?'Das toch niet normaal, hoe moet ik nu thuis komen dan?' Waarop ik proestend van het lachen antwoorde:"Mam, draai je eens om!" toen ze dat deed kreeg ze toch zo de slappe lach en ik ook dat het nog best lang heeft geduurd voor we in staat waren naar huis te fietsen. Dit hoort ze nog regelmatig trouwens hahahaha.
Paar weken terug, in het winkelcentrum kwam ik iemand tegen die ik ken (dacht ik). Dus ik zeg '' Hey andre '' ... Dus die man kijkt me aan... en blijft kijken. Dus ik dacht al van wat is er nou. Dus ik vraag '' Is alles goed met je man? '' .. En die man blijft nog steeds als een ui naar me kijken. Dus mijn moeder fluisterd in mijn oor '' Dat is Andre niet hoor'' (hij hoorde dat niet) en toen dacht ik al van oh neee... En toen zei hij van '' ik weet het niet hoor, maar ik ben niet Andre'' .... Dus ik een beetje stamelend oh sorry sorry ik dacht dat je iemand was die in kon... Nou ik kon wel door de grond zakken. Die vent stond met nog meer mensen dus iedereen lachen en grapjes maken. Ik maakte snel dat ik wegkwam.
Weet van mezelf even zo niks maar mijn schoonmoeder kan er ook wat van: * ze hoorde een keer de voicemail toen ze het gsm-nr van mijn man draaide. Zegt ze: hmmmm ik hoor niks, zal wel een fax zijn dan. * ze draait langzamer en zachter altijd om, dus als je te hard praat (in restaurant of zo) zegt ze heel paniekerig: praat eens wat langzamer! * Het verschil tussen hoesten en niezen snapt ze ook niet, dus als je moet hoesten zegt zij altijd: gezondheid! En inderdaad, als je niest, zegt ze niks Dus als Charlotte een paar keer niest, is het: oei oei ukkie, moet je zo hoesten?!
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Fantastisch! En vooral dat je dan uiteindelijk pas door een kassajuf erop gewezen moet worden Geweldig! Gewoon buikpijn van het lachen
Ik heb ook zo vaak van die stomme dingen maar mijn dochter van 3 kan er ook een potje van!!! Zit ze laatst te viespeuken met een sinaasappel, alles onder die plakkerige rotzooi en na een paar keer waarschuwen dat ze niet moet viespeuken zeg ik toch enigszins boos en geirriteerd: Wat ben je nou toch allemaal aan het doen?!?!?! Je weet dat je niet mag viespeuken!!! Zegt mijn dochter van 3 jaar: Mamma niet boos worden, ik ben kleine kutjes voor Caithlynn (zusje) aan het maken. Ze was dus kleine stukjes voor Caithlynn aan het maken zodat ze de sinaasappel samen konden delen. Toen Shania nog maar net 2 jaar was zat ze samen met haar zusje (toen 1 jaar), nichtje(toen 3 jaar) en neefje (toen 2 jaar) in het zwembadje. Het kwam spontaan dus niemand had een zwembroekje oid aan. Mijn dochtertje staat ineens op en gilt: MAMA!!!!!!!!!! Dylano heeft poep op z'n buik!!!!!! Ze bedoelde dus het piemeltje. 's Avond hebben we haar het verschil tussen een jongetje en meisje uitgelegd. Mijn man moest nog snel omkleding voor de training van de voetbal. Dit deed hij vlug in de huiskamer en Shania gilt ineens: KIJK MAMMA!!!! Pappa moet naar de dokter toe, hij heeft een piemel en niet een poes zoals mamma en Shania. Dokter moet ook een poes maken bij pappa!!!
Ik moest laatst ff snel.... Niek lag beneden en ik wist zeker dat ik sokken mee naar beneden had genomen. Nergens te vinden, dus ik naar boven, want ja... Koude voeten is ook niks. 's Middags waren we op verjaardag van mijn schoonvader en toen we weg gingen stonden we afscheid te nemen. Ik denk; Wat voel ik toch? Had ik dus de hele middag een bolletje sokken in mijn BH gehad, 1 dikke bult op mijn tiet dus!!! En niemand die wat gezegd heeft! Snap overigens nog steeds niet dat ik dat zelf nooit gemerkt heb. Maarja, met zo'n kleintje heb je wel andere dingen om je druk over te maken.
heb dubbel gelegen hier. schitterend. mn vriendin vertelde laatst ook iets. ze zat samen met haar moeder tv te kijken en haar moeder bedacht opeens dat ze nog iemand moest bellen. dus ze pakt de 'telefoon' (denkt ze). mn vriendin keek rustig tv totdat ze opeens elke keer een andere zender voorbij zag komen. wat bleek nou. haar moeder had de afstandsbedieng gepakt en was het nummer aan het intoetsen. en dan na het nummer ook echt de afstandsbediening tegen het oor houden. haha. heb dubbel gelegen toen ze het vertelde.