lachen om jezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door Anna009, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    #101 a star, 4 mei 2010
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
    hahahahaha echt grappig allemaal!! :D

2. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

nou ik heb afgelopen dagen ook weer opmerkingen gemaakt....

Mijn schoonmoeder was de ramen aan het lappen en ik vraag haar:

'waarom trek jij horizontaal?' Schoonmoeder lag helemaal in een deuk en ik was dus bloedserieus!

Vannochtend luisterde mijn oudste dochter niet in het bijzijn van mijn familie zeg ik tegen haar:

'kijk eens hoe lief je zusje met haar muts speelt!' (ze had een koninginnedagmuts op)

Mijn dochter zegt van de weken tegen haar opa:

' Opa ik ga jou bloot pakken!!!!' (ze ging dus zijn brood pakken....)

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh tranen van het lache hier in uppie op de bank hahaha
    en waarom ? omdat het mezelf ook zou kunnen overkomen !

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    echt te grappig dit topic :D

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahaha... :D

6. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Een oud klasgenote wilde rond Pasen een paastak kopen, eerst wat eitjes e.d gekocht en toen op zoek naar de tak.
    Bij een bloemenzaak dacht ze wel te kunnen slagen. Terwijl ze voor de kassa stond was ze ineens de benaming van die tak vergeten, en terwijl ze daar nog over aan het nadenken was was ze al aan de beurt.
    ze dacht hoe heet zo'n stok waar je die eitjes in hangt toch ook al weer? en zodoende vroeg ze "hebben jullie ook een eierstok???"
    toe ze doorhad wat ze had gezegd is ze zo de winkel uitgelopen.

7. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Was een keer met me ma in beverwijk.en ze wou iets vn de prijs af hebben.
    zegt ze meneer jaa ik ga wel kietelen he hahaha

ze bedoelde pingelen:D

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik ben ook pas nog in Beverwijk geweest:)

9. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Hier ook een moeder met een fantastische uitspraak. Ze wilde een auto kopen en kon ons vertellen dat ze ook graag "stuurverkrachtiging" wilde...:D Inmiddels heeft ze een auto zonder stuurbekrachtiging .Zal toch niet door deze (bijna gênante) verspreking?;)

10. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    de enigste die me te binnen schiet is mijn ma een keer op een braderie, stonden we met hamburgers enzo..

"meneer wilt u ook kutchup erop?''

11. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Mijn moeder is engels en kan super nederlands maar soms begrijpt ze dingen ook ietjes minder goed:

- We hadden een keer een verhuisbusje gehuurd maar die reed echt vervelend (slechte vering, moeilijk schakelen). Dus ik zei tegen haar en mijn zus: "Ik ben blij dat we niet helemaal naar Tokio moeten rijden met dit ding". Zegt mijn moeder: "Wat is er in Tokio?"

-Ik belde haar ook een keertje op met, voor mij, vervelend nieuws. Waarop zij antwoordde: Ach, Bella, dat is nou echt C. U. T.... Ik zeg: "Mam, je bedoelt K. U. T." Eerst begreep ze het niet maar moest toen erg lachen!

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Toen ik een jaar of 10 was zaten ma en ik tv te kijken en Rob de Nijs was erop. Dus ik zei: mam, hij heeft een spleetje tussen zijn tanden dus hij duimt of hij vingert :D

Ik begreep niet waarom mijn ma helemaal dubbel lag :)

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Zo gebeurde het in de tijd dat Sam nog in haar couveuse lag, dat ze de vingers in de mond deed en de verpleegkundige helemaal blij riep "aaah wat lief, ze vingert"... om vervolgens knalrood te worden met een slappe lach er achter aan haha.

14. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    ik was een jaar of 13 en zat met een kennis van een jaar of 18. Ik deed iets met mijn haar wat totaal in de klit zat en zei toen: Wat een k*thaar heb ik ook. Toen zei hij met een big smile, ik weet niet of jij k*thaar hebt...schaamde me dood!

15. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    o ja..nog niet zolang geleden.. ik keek met een collega van me mee naar een nieuw bestand op de computer. Snapte er weinig van en zei op een rare dubbelzinnig klinkende toon die helemaal niet zo bedoeld was: maaaar er zijn dingen die ik wel goed kan.... alle hoofden van mannelijke collega's veerden op en ik werd geloof ik paars... heb nog vaak moeten herhalen dat ik het ECHT niet zo bedoelde...

16. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

#116 veronique2005, 8 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2010
    ik lach op de bank.

en ik wouw zegen,, die deken stinkt ook hoor.

nou wat zeg ik nu.. die dinken steekt ook hoor, dus het bezoek aan het lachen hoor,en ik zeg,waarom lachen jullie nu.. begreep er echt niks van... tot ik het nog een keer zei,, en ik er zelf ook om moest lachen met wat ik zei.

we moesten boven een nieuwe vloer legen,en we waren dus in de winkel.. zegt die man wat vind u hier van, waarop me vriend zegt, nou nee hoor ik wil echt geen numilon..
    dus ik kijk me vriend aan, en ik zeg wat wil jij niet, ja numilon op de grond.
    de verkoper en ik aan het lachen,maar mijn vriend begreep het niet.
    dus thuis zei ik meer eens tegen hem het heet geen numilon maar novilon

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    dit heb ik vorig jaar op mn hyvesblog gezet *lol*

oké, nou zou je zeggen, dat het toch geen nieuws is dat ik blond ben.

klopt

dat is niks nieuws.

dat ben ik al ruim 25 jaar.

maar ik doe wel altijd erg mn best om de vooroordelen over blondjes uit de weg te gaan. door bijvoorbeeld geen domme dingen te zeggen of te doen en soms wat dure woorden in een gesprek gooien. dan lijk ik slimmer.. al ben ik HBO afgestudeerd, dus zo dom kan ik toch niet zijn....??
    maar nu heb ik vakantie en nu is het over met de slimheid. mn IQ daalt met de dag. de ene domme actie na de ander. zie hier wat voorbeelden:

* als je een nieuwe telefoon hebt met je oude simkaart en je wilt je nummers verwijderen van je oude telefoon moet je natuurlijk NIET je nummers van je SIMkaart verwijderen. vraagt de telefoon nog:
    weet je het zeker?
    weet je het echt zeker?
    JAHAA DELETE

en dan raar opkijken én je nieuwe telefoon uitschelden omdat ie stuk is...'al mn nummers zijn weg! :D

* denken dat je moltonhoes van je 200 bed op een 220 bed past. hem ook nog meenemen naar je nieuwe bed en dan raar opkijken dat ie dr niet op wil...

* EIN-DE-LIJK je auto verkocht hebbende ga je opweg naar het postkantoor om hem over te laten schrijven aan meneer.
    kom je daar aan..
    postkantoor dicht, gesloten schluss finito

owh, die zit nu in de tabakszaak.. DUH..

ga je daarheen, geef je al je papieren..
    'mevrouw, ik mis het belangrijske stukje'

'HUH? ik heb niks meer?!' (ja wacht, het verhaal wordt nog veeeel leuker)
    @%@%%#%@&^#$& ik snel heen en weer rijden naar huis.

GELUKKIG hij ligt in mn la. ik pak dat stuk papier, rijd weer terug, loop naar de zaak toe... HUH? waarom staat daar nou mijn nieuwe kenteken op??
    @$^@^#&$&$#* heb ik die van mn nieuwe auto meegenomen ipv mn oude!!

je raadt het al. ik wéér terug naar huis.
    zoeken...
    zoeken...
    zoeken..
    WEG! KWIJT! FOETSIE!
    @^@#%#$^@&

ik meneer opgebeld en uitgelegd. via RDW nieuwe aangevraagd en die komt als het goed is morgen binnen.
    opzich heb ik mn blondimago al eer genoeg aangedaan maar als klap op de vuurpijl...
    VIND IK DAT PAPIERTJE VANDAAG!!! in mn agenda!! herinnerde me nu dat ik m daarin had gestopt omdat ie zo klein was en ik m anders zou kwijtraken......

OMG hoe blond

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    nog een leuke: zit ik met mn vriend scrabble te spelen (ja, onze gezellige zaterdagavond :D) zeg ik: hee, je mag toch geen engelse woorden?
    hij: hoezo?
    nou, long mag dan niet!
    hij kijkt me aan.. SERIEUS?
    haha, en ik snapte m echt pas na 10 seconden ofzo..

in de klas(ik ben juf)L
    deze opdracht mogen jullie in duo maken. als het niet uitkomt, mag het ook als trio (de kinderen LACHEN!! deed maar net of ik t niet snapte haha. geef mij maar weer groep 3 ofzo ipv groep 7:))

19. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb in een boekwinkel gewerkt en toen kwam er een hele nette, super kak dame binnen en die wilde een boek bestellen.
    Dus die zei tegen mij"
    "eeehhhhh mevrouw ik wil wat boeken bestellen en ik heb hier een paar tieten uuuhhh titels."
    Ik kon haar niet meer verder helpen.

20. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland

Deel Deze Pagina