lachen om zw dementie!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poohbear226, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Hahaha geweldig, en herkenbaar;
    ik moest naar de winkel maar daar hebben ze geen pin. Wat ik moest hebben kost 75euro. Ik pin er 50...? (verder geen geld op zak). Ik sta bij de kassa en bedenk opeens dat ik te weinig gepind heb.
    Terug naar de pinautomaat maar mag geen 2e gast-transactie (ook zoiets achterlijks). Ik pinnen met mijn andere pas, pincode vergeten... Ik heb die pincode al JAREN en gebruik 'm elke week verschillende keren.... Zeker weten dat ik bij poging 3 ik de pincode wel weet..... pas geblokkeerd...
    Paar dagen later naar de bank, pas laten deblokkeren en opnieuw proberen. Nog steeds geen idee en de pincode wordt opgestuurd...
    Na ontvangst van de pincode bij hoog en laag beweren dat ze een nieuwe pincode hebben opgestuurd (terwijl ze echt de oude zouden opsturen). Pas bij de AH dacht ik hmmmmm misschien is het inderdaad toch de oude.....
    hoezo suf!

2. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ik pak vaak wat te drinken, en dan ga ik op de bank zitten.. en dan denk ik pas later ik had toch drinken in geschonken? staat het nog op de aanrecht! zoo vaak al gehad :oops:
    en dingen vergeten zoals sleutels,mobiel,boodschappen vergeten, de was eruit halen :rolleyes:
    en dingen aan je vriend vragen die hij al verteld heeft inderdaad.. dan zegt ie luister je nou nooit wat ik zeg? :oops: dat is wel vervelend ja, komt zo ongeinteresseerd over

3. Pety

Pety Lid

17 jan 2009
    9
    0
    0
    Ja bij mij begint de zwangerschapsdementie ook aardig toe te slaan.
    Had pasta met kappertjes gemaakt, wist ik zeker! Dus we nemen een hap, er bleven ook nog 2 vrienden mee-eten. Zo das pittig!
    Had ik in plaats van een potje kappertjes een potje groene pepers gekocht en ook nog doodleuk in de pasta gegooid, en helemaal niet denken van goh wat zijn die dingen klein. En het ergste was nog dat ik vol hield dat er echt kappertjes op het potje stond totdat vriendlief het potje uit de vuilnisbak haalt en er met koeienletters groene pepers op staat. Schaam schaam...
    Van de week had ik het ook al over appelsoep ipv appelmoes...hij gaat lekker....

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh ,ja pincodes vergeet ik ook steeds
    En dat van mn nbh, ja vraag me het niet, hoe ik dat nou kon vergeten. Heb toch een volle cup c!

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

soms is het wel grappig maar nu kan ik er ech tniet om lachen!

Ik ben de sleutelbos van werk kwijt en ze zullen er niet blij mee zijn als ik dat vertel. en ik weet wel 1000% zeker dat ik het mee naar huis heb genomen maar wat ik er toen mee heb gedaan is een raadsel!

het zal wel op een of andere ontzettende onlogische stomme plek liggen maaaar WAAARRR

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik lijk af en toe wel een man! iets vertellen dan even afgeleid zijn en dan niet meer weten wat ik nou wilde gaan zeggen haha

Laatst laptop vergeten mee te nemen naar me werk, had al een uur in de file gestaan en mocht dus weer terug. Toen ik van huis weg ging had ik hem nog vast maarja 1 s afgeleid en vergeten!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    iets vragen en dan krijg je antwoord en weet je niet meer wat de vraag ook alweer was dus het antwoord slaat ook nergens op

willen pinnen en je pincode niet meer weten

eten willen maken en als je dan bij de panne staat kom je er achter dat het vlees nog steeds in de vriezer ligt. wat heb ik dan vanmorgen gedaan bij doe vriezer?

ff vlug naar de winkel voor iets en dan thuis komen en ligt dat geen wat je nodig hebt nog in de schappen en hebt een heel zak troep bij haha

koffie pakken voor je bezoek, nou ja senseo aanzetten en dan vergeten dat de mensen koffie wilde.

de douche in stappen, lekker warm douchen, uitzetten en dan oeps handoek vergeten. en dit niet 1 x hoor. sta je dan in je blote kont in de kou rennend over de gang de handdoekkast in. brrrr

opruimen, tafel aan het doen, zie je wat liggen doe je dat ook maar, dan meteen maar de afwas en denken dat je dan klaar bent. ga je op de bank zitten ligt het doekje om te poetsen nog op tafel haha. had het zo druk dat ik zulke dingen dan maar vergeet.

en nog heeeeel veel meer

8. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    oh heb gewoon buikpijn van het lachen! hahahahahaha wat een leuke verhalen allemaal

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hou op, schei uit!

Ik kan niks onthouden! Als ik net een glas drinken heb ingeschonken, loop ik naar de keuken en doe het opnieuw, kom ik de kamer in, zie een vol glas staan en dan denk ik echt dat ik gek geworden ben!
    Ik kan niks onthouden, vraag alles twee of drie keer aan mijn man (die dat best irri vindt: "dat heb je net ook la gevraagd!").

Ergste is dat ik naar het ziekenhuis ging met de auto en wil betalen bij de parkeermeter en m'n portemonnee niet bij me heb! Ze wilden voor die ene keer de slagboom wel open doen, maar ik schaamde me echt wezenloos!

10. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Ik word er ook helemaal gek van S:

Net nog bij de Kruidvat.. Ik mijn pas door de gleuf gehaald en wist mijn pincode echt niet meer. Blijkbaar trok ik er een lekker suf hoofd bij want de vrouw achter de kassa begon al te lachen en zei; 'pincode vergeten?' :)
    Gelukkig had ik de pas van de en/of-rekening ook bij me en wist ik dara de code nog wel van...

En ik kom ook echt niet meer uit mijn woorden, zeg in gesprekken gewoon totaal andere woorden dan dat wat ik bedoel. En het dan raar vinden dat mensen mij niet meer snappen hihi!
    Gelukkig kan ik nu alles heerlijk op de zwangerschap gooien :D

11. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hier ook,man gaat als eerste meestal naar boven moet er vroeg uit.4 uur snachtss.
    dus ik kom beneden omdat ik weer honger heb zegt hij .
    je hebt t licht aan laten staan(groot ligt dan.) de hele nacht.

ik ervan overtuigd dat ik t uit had gedaan.

ook een boodschappen briefje schrijven en bij t produkt staan en zeggen van ow pak ik strax wel vervolgens thuis aangekomen zonder t produkt.
    (terwijl ik t zo in de kar kon doen)

tijdens t opwarmen van een lekkere warme melk,in de magnetron,t piept
    en ik denk zometeen pak ik t .
    eet vervolgens mijn eerste sneetje brood,loop naar de koelkast pak glaasje ju 'orange en gaat verder eten.
    man heeft magnetron nodig en vind daar mijn inmiddels afgekoelde melk erin ppppffffff.

en zo heb ik wel meer dingen.

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Poeh! Heeel herkenbaar.....en ik kan jullie vertellen.....na de bevalling wordt het helaas niet minder.

Zit ik lekker dit topic te lezen, bedenk ik me dat ik wel wat te drinken lust......wil ik op staan, kijk ik naast me.....staat daar mijn inmiddels lauwe thee....*zucht*.

Dubbele afspraken voor kraambezoek maken (en dat terwijl we het echt wel een beetje rustig willen houden.....lukt lekker zo..)

10 dingen te gelijk doen, waarvan ik niets afmaak en het vlees zwart wordt (ja koken behoort daar ook bij)

In de zwangerschap heb ik van die lekkere woordversprekingen gehad, maar die (je raad het al) ben ik allemaal al weer vergeten hahahaha

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb niet echt last van versprekingen ofzo, maar doe de raarste dingen!

Ging gister de was doen. Ipv het waspoeder in het laatje te doen schep ik het zo in het lingeriezakje :oops:

Of nog een voorbeeld
    Na inschenken van een beker melk het pak in de kast zetten en de beker in de koelkast. Pas na een halfuur denken, ´ik had toch melk gepakt?!´

Op het moment zelf denk ik echt dat ik alles goed doe, duurt dan ook altijd even voordat ik doorheb wat er nou verkeerd gaat.

Wil vaak op mijn werk iets gaan doen wat ik dan blijkbaar al gedaan heb. Vannochtend een patient gebeld, zegt ze na een paar minuten ´ehh, je belde een half uur geleden ook al´ :(

Hoop dat dit snel over gaat!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ge-wel-dig dit topic!
    wat herken ik mezelf hier goed in zeg bah :p

Ik vergeet dus alijd mijn thee:
    Doe water in de waterkoker, druk knopje in en wacht dan gerust een half uur tot hij PING zegt. Dan er achter komen dat stekker er niet in zat... Stekker erin en maar weer wachten op je hete water... 'oops' knopje vergeten in te drukken! Hop knopje aan, meteen kopje gepakt met lepeltje en wachten op je thee, na een uur heb je toch best dorst gekregen op deze manier :( Ondertussen natuurlijk voor 30ste keer naar de wc, hoor ik op de wc PING van de waterkoker. jeej eindelijk water klaar! Nu ik toch in badkamer ben even een was draaien. O sjit mijn thee water was klaar, hoppa kan weer opnieuw aan. Dan éindelijk kan ik thee drinken, neem je paar slokken, lekker warm hmmmm heerlijk. Oja ik ging de was doen, was zat erin, nu nog aan doen. 'Klik' wasmachine gaat draaien. Hondjes even uitlaten en dan buiten erachter komen dat je je jas bent vergeten... Honden zijn klaar en tevreden maar dan herinner je je weer dat je nog thee had :confused: ja te laat, die is dus al koud. Dan maar glas melk. Dan kom je na een half uur erachter, wanneer je voor 35ste keer naar wc gaat, dat het wasbolletje nog op de wastafel staat en niet bij de was heb gedaan! wasmaschine uit, bolletje erin en weer aan zetten.

En dit is dan pas de ochtend he meiden ;)
    Laat ik maar niet beginnen over hoe rest van mijn dag gaat haha

Ik vergeet dus ook altijd wat ik wil zeggen of ik kom niet op dat ene woord. Ben je half uur aan het stuntelen om op dat ene woord te komen en dan is t iets van 'riem' of 'lepel' en dan beschrijf ik het als 'lang ding om dingen mee op te scheppe' nou dan weet mn vriend alweer hoe laat het is en gaat er dan goed voor zitten en wacht geduldig af met welke beschrijving ik vandaag weer kom aan zetten :D

15. Only me

Only me Niet meer actief

Wat heerlijk om al die typisch herkenbare dingen te lezen!

Op het werk naar de koffieautomaat lopen, koffie pakken en loopt er iemand op je af. Even kletsen en dan zit je achter je bureau: "hey, ik had toch koffie gepakt'?
    Of hij staat koud te worden :S

Mijn vriend verteld een verhaal en ik antwoord. Een poos later herhaald het onderwerp zich, en zegt hij iets dat ik gezegd zou hebben, waarvan ik zeker weet het niet gezegd te hebben... totdat hij het voor de grap op neemt :$ *oeps*

In de keuken staan en richting de huiskamer lopen om mijn mobiel aan de lader te leggen. Loop ik naar boven om de lader te halen, vergeet ik daar terplekke waar ik ook alweer voor kwam :D

Terwijl ik lekker aan het kletsen ben, vergeet ik gewoon wat ik eigenlijk aan het vertellen was.. ik dwaal wel errug af momenteel haha :D

Brood in de tostiapparaat stoppen, druk op knopje (ook helemaal blind dat hij niet groen brand, terwijl ik daar normaal op let), gaan zitten en 15 minuten later denk ik dan: " goh wat heb ik toch een trek!"..
    Ahum... stekker vergeten erin te doen!

Ach, het hoort er allemaal bij zeggen ze :) Gelukkig lach ik er (nog) om :D

16. Vanavond nog..
    Wil een braadpan pakken, doe de kast open en kijk in de kast.. wel 5 minuten lang.. En dan denken: Wat kijk ik nou in die kast!?
    Ga ik zitten op de bank, hmm wat heb ik toch een trek, wat zal ik gaan eten?
    In de koelkast kijken: En dan denken, oh ik wou net al gaan koken .. Echt dom!
    En met koffie & thee heb ik dat ook, echt een ramp.

Hahaha!

17. lion78

lion78 Lid

17 jan 2009
    29
    0
    0
    Heb afgelopen week op mijn werk al een aantal keren de postzegel in de linkerbovenhoek van de envelop geplakt, ipv rechtsboven. Is me werkelijk nog nooit overkomen! Ook nog keurig netjes, lekker aangedrukt, dus er bijna niet meer af te pulken...

Of een doorsnee formulier -al 1000 keer gedaan- superfout invullen. Gewoon 4 gedeeltes compleet door elkaar halen. En dan een nieuwe pakken, en het opnieuw fout doen! Wat erg!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik merk ook dat steeds minder goed uit mn woorden kom. Zit ik opeens engels te praten of ga stotteren. Met schrijven net zo!

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb ook een leuke:

2 weken terug heb ik met boodschappen doen een doos eieren gekocht. thuis de eieren opgeruimd (heb ze echt nog in mijn handen gehad) en sindsdien kunnen we ze nergens meer vinden! :oops:

gaat vanzelf stinken, maar echt handig is het natuurlijk niet!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahahah, rotte eierenlucht in huis, gedsie!
    Ik hoop dat je ze nog snel vindt!

Deel Deze Pagina