lachen om zw dementie!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poohbear226, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m0slimaatjuh

13 mrt 2009
    63
    0
    0
    Haha, wat leuk om dit terug te lezen.
    Laatst had ik boterhammen voor mn man gesmeerd om t onderweg te eten, dus voor hij werken zou. Ipv in een trommel te doen heb ik ze in een bord meegenomen. Zegt mijn man, wat moet je met die bord?!

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Tis vooral het chaotische, wat ik normaal helemaal niet heb! Ik ben normaal een wandelende agenda en nu weet ik echt niet meer wat ik wanneer gepland heb...

En het ergste: ik vergat m'n eigen bruiloft :oops: We wilden een weekendje weg plannen, als HUWELIJKSREIS!
    Ik zei: 'er staat voor 4 en 5 april nog niks, zullen we dan gaan?'
    Zegt m'n man: 'ehm.... of zullen we dan gaan trouwen?'

(we zijn al getrouwd, maar vieren dan ons feest in Nederland)

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

whahahaha, herkenbaar.

Sleutels in deur laten zitten (buitenkant..) en dan savonds uit je werk aankomen, tas op de kop zetten omdat je je sleutels kwijt bent, in paniek raken en ze dan zien hangen... (wel blij dat alles in huis er nog stond ;) )

Boodschappenlijsje maken omdat je anders echt alles vergeet, en dan vergeten het boodschappenlijstje mee te nemen naar de winkel....

Wasmachine aandoen, en dan na paar dagen kleren missen... Oja, dat hadden we ook nog ff in de droogtrommel moeten doen....

Niet op woorden kunnen komen. Wilde aan man-lief vragen of ie de waterkoker even aan wilde zetten voor kopje thee: schat wil je ff dat ding doen? Ja, die met dat knopje bovenop. Voor ehhhh, dat drinken met dat zakje. Dat ding daar op het aanrecht voor het water...

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

's Morgens om 07.15 uur op je werk verschijnen en dan te horen krijgen dat je een late dienst hebt (die om 15.00 uur begint...)

Op vakantie gaan, een ritje van zo'n 1000 km. En dan net voorbij Brussel erachter komen dat je de autopapieren vergeten bent.

En ik ben pas 9 weken ver vandaag...

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Aaaargghh, ben al de hele ochtend mijn autosleutel kwijt terwijl ik toch echt gister als laatste heb autogereden.... Geen idee waar ik hem gelaten heb, en ik ben altijd zo'n pietje precies :( ;)

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haha nou ik ben nog geen 8 weken en het is al zover...ben benieuwd wat me nog te wachten staat.

Ik ging vanuit huis mijn baas bellen, gaat mijn mobiel af, ik kijk even snel wie het is...ben ik het zelf...

Kei hard staan duwen tegen een deur terwijl er toch echt trekken op staat :rolleyes:

Word ongetwijfeld vervolgd.....

7. matheo

matheo Lid

2 okt 2007
    64
    0
    6
    bediende
    Ik vond het helemaal niet zo leuk dat ik de domste dingen vergat maar mijn man heeft regelmatig echt de slappe lach gehad door mijn 'geheugenverlies'.
    Hier enkele voorbeelden:
    - 2 schroevendraaiers die ik al een hele tijd kwijt was heeft hij enkele weken terug gevonden in de diepvriezer
    -ik ben regelmatig met mijn bril en ondergoed nog aan in de douche gestapt
    -boterhammen gesmeerd en het plastiekje zat nog rond de kaas
    -onze trouwdag niet kunnen onthouden ik dacht altijd dat het 6 juni was waarop hij antwoorde, "en met wie trouw jij dan? Want ik trouw maar op 7 juni"

8. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik kreeg ze laatst om 12u 's nachts door de politie thuisbezorgd, ze lagen naast mijn auto :oops:

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oei oepsie hahaha...dat is toch ook wat :)

10. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ja, verschrikkelijk! Een jongen (16 jr) had ze gevonden en in de hele straat gevraagd van wie die auto was, maar ik woon daar niet. Ik zet 'm altijd achter en loop dan via een steeg naar huis. Uiteindelijk heeft hij ze naar de politie gebracht die het kenteken heeft nagetrokken :oops: Mijn man deed open en ik hoorde hem zeggen: Tja, ze is zwanger. Ze moesten alledrie lachen en ik kroop nog wat verder onder het dekbed...

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hahaha ja kan ik me voorstellen!

12. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Vorige week heb ik een hele dag rond gelopen met mijn broek achterstevoren aan. Ja écht waar! Was een stretch broek, lange trui erover, je zag er niks van... Had hem pas 1 keer eerder aangehad (positiebroek) maar weet wel nog dat ik het gek vond dat die zakken zo laag zaten.

Denk echt dat het niemand is opgevallen maar toen ik na het werk thuis op de wc zat en erachter kwam (terwijl ik op het werk ook minstens 6x heb geplast en niks heb gezien) kon ik alsnog wel door de grond zakken :oops:

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb tot nu toe nog niets ergers dan halverwege een gesprek niet meer weten waar het over gaat, en dat vind ik eigenlijk al vervelend genoeg ;) Ik hoop dat het voor de rest een beetje mee zal vallen, maar één voordeeltje: waarschijnlijk vergeet ik mijn blunders ook weer zo, hahaha!

Deel Deze Pagina