voor iedereen die uitgerekend is op of rond 20 feb.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik open deze topic, omdat het me leuk lijkt om zo van iedereen die net zo ver is op de hoogte te blijven hoe de zwangerschap verloopt.

en om te kijken of er natuurlijk moeders zijn die op de zelfde dag bevallen.

en ook ben ik nieuwsgierig wanneer je denkt te bevallen, ik hoop en denk namelijk 14 feb.

dus sluit je aan!!

hoeft niet precies op 20 feb. uitgerekend te zijn ook, ook voor de gene die rond deze tijd zijn uitgerekend.

ook lijk het me leuk om buiken te vergelijken, dus wie plaats er foto's van zijn buikje, ik zal vanmiddag een mooie foto maken, en plaatsen.

2. Miekske1982

21 jun 2009
    31
    0
    0
    Hoi Esther,

Leuk idee, ik ben 27-02 uitgerekend.
    Echter in het ziekenhuis met de 20 weken echo bleek de baby aan de kleine kant, waardoor het ziekenhuis de bevaldatum op 4-3 heeft vastgesteld.
    De verloskundige houdt wel gewoon 27-2 aan (want dan is het 40 weken).
    Ik heb altijd het vermoeden gehad (ook vóór de 20-weken echo), dat de kleine op 3-3 geboren wordt.

Ik ben benieuwd. Ik hoop alleen dat de kleine niet met carnaval geboren wordt. Mijn man is namelijk een echte carnavals-vierder..... en ik hoef geen polonaise aan mijn bed ;)

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hoi,

ik ben uitgerekend op 15 februari, hoop echt dat ik het zo lang vol hou. mijn eerste was 7 weken te vroeg, en wil deze toch wat langer binnen houden. een week of 2 eerder mag wel, ik wil wel naar d´n opstoet :)

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hallo

Wat een leuk idee! Ik ben 22 feb uitgerekend en heb zelf het idee dat het 28 feb komt.. :p

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden er is al een topic in bevallingslijst forum
    februari 2010 mama's
    dus ik denk dat de moderators deze gaan sluiten

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad, hier zijn al topics voor.
    Elmo

*zie bevallingslijsten*

Deel Deze Pagina