ik open deze topic, omdat het me leuk lijkt om zo van iedereen die net zo ver is op de hoogte te blijven hoe de zwangerschap verloopt. en om te kijken of er natuurlijk moeders zijn die op de zelfde dag bevallen. en ook ben ik nieuwsgierig wanneer je denkt te bevallen, ik hoop en denk namelijk 14 feb. dus sluit je aan!! hoeft niet precies op 20 feb. uitgerekend te zijn ook, ook voor de gene die rond deze tijd zijn uitgerekend. ook lijk het me leuk om buiken te vergelijken, dus wie plaats er foto's van zijn buikje, ik zal vanmiddag een mooie foto maken, en plaatsen.
Hoi Esther, Leuk idee, ik ben 27-02 uitgerekend. Echter in het ziekenhuis met de 20 weken echo bleek de baby aan de kleine kant, waardoor het ziekenhuis de bevaldatum op 4-3 heeft vastgesteld. De verloskundige houdt wel gewoon 27-2 aan (want dan is het 40 weken). Ik heb altijd het vermoeden gehad (ook vóór de 20-weken echo), dat de kleine op 3-3 geboren wordt. Ik ben benieuwd. Ik hoop alleen dat de kleine niet met carnaval geboren wordt. Mijn man is namelijk een echte carnavals-vierder..... en ik hoef geen polonaise aan mijn bed
hoi, ik ben uitgerekend op 15 februari, hoop echt dat ik het zo lang vol hou. mijn eerste was 7 weken te vroeg, en wil deze toch wat langer binnen houden. een week of 2 eerder mag wel, ik wil wel naar d´n opstoet
meiden er is al een topic in bevallingslijst forum februari 2010 mama's dus ik denk dat de moderators deze gaan sluiten