hoi dames, Kom net bij de KA vandaan vanwege onrust bij onze zoon. Ik zal een opsomming maken van zijn klachten; - niet veel willen drinken - huid wordt direct rood zodra je het aanraakt - onrustig, lijkt niet (lang) tevreden - slaapt slecht (hij (en ik dus ook) slaapt al sinds zijn geboorte vanaf 2:00 niet, alleen van 19:30-2:00 gaat goed - veel hikken, slikken, niezen, tranend oog. - dunne poep Maar dit heeft hij dan weer niet; - krampjes - ontroostbaar huilen Nu lijkt het mij dat je bij KMA vooral een ontroostbare baby hebt, met evt krampjes. Nu is mijn zoon wel onrustig maar als je hem troost is hij stil. En krampjes heeft ie zeker weten niet. Mijn vraag: heeft iemand ervaring met een dergelijke situatie? Ik heb van de KA pepti voeding gekregen, hoop dat het helpt. Bedankt alvast voor jullie reacties!
Kea kan in verschillende vormen tot uiting komen. Onze oudste had hele heftige krampen en bleef krijsen van de pijn. Onze jongste krijgt er diarree van en slaapt slechter. Daarom is het lastig vooraf te zeggen.