Ik heb dit jurkje voor mijn dochter: Bekijk bijlage 95664 Ik zie dat het op de foto iets donkerder overkomt, het is wit met kobaltblauw, dus niet marine, iets lichter als op de foto. Nu zoek ik daar een legging bij. Ik vind wit niet helemaal geslaagd voor het najaar, maar kobaltblauw is helemaal niet te vinden. Een andere blauw tint is niet zo mooi vind ik. Welke kleur zouden jullie eronder doen, ik dacht misschien aan licht grijs, maar er zit wit in het jurkje, zou dat dan wel staan?? Ik sta open voor nieuwe ideeen.
Leuk jurkje! Geen idee of het dezelfde kleur blauw is, maar de Hema heeft twee donkerblauwe leggings in hun assortiment (beetje lastig te zeggen op basis van de foto, maar het zal of net wel of net niet de kleur zijn, denk ik), je zou kunnen kijken of één van de twee de goede kleur heeft? Anders zou ik gewoon voor wit gaan...'k denk dat dat toch het mooiste is.
o, nou daar kijk ik heel vaak voor leggings, maar zag ze niet, ik zal eens op de site kijken, bedankt.
Knal rood, oranje in ieder geval een lekker afwijkende kleur. Volgens mij staat alles er wel bij. Mocht je het dan helemaal af willen stylen zou ik de kleur van de legging terug laten komen in bijvoorbeeld speltjes in het haar.
Leuk jurkje! Ik heb dan wel geen meid, maar ik zou idd. ook lichtgrijs denken of heeeel donkerblauw. Wit lijkt me niet zo.
Als een passende blauwe kleur niet te vinden is zou ik de kleur van het Z8 logo en het knoopje op de schouder nemen....oranje dus. Beetje fel maar wel pittig !
Ik zou wel wit nemen als je de bijpassende kleur blauw niet kunt vinden. Ook al is het winter, een witte maillot of legging kan altijd vind ik, zeker met laarsjes. Een hele afwijkende kleur vind ik persoonlijk niet mooi, dan "past" het niet meer. Net of je maar wat uit de kast heb getrokken Heeft Z8 niet een bijpassende legging?
Leuk jurkje!! Je kunt ook iets met een motiefje doen maar dan wel met of blauw of wit erin. Of een heel andere kleur dan het jurkje idd. Blauw, grijs 'past' erbij maar vind ik een beetje saai en juist te 'afgepast'. zwart zou ik niet doen bij blauw.
dank jullie wel, ik vond het zelf ook erg leuk, en wat een verschillende adviezen. Voor degenen die wit zouden doen, dan moeten de laarsjes enz toch ook bijpassend zijn, anders staat dat toch niet, of zie ik dat verkeerd?? Van z8 geen bijpassende legging gevonden helaas. Die van de Hema, 1 was perfect, maar niet meer leverbaar.
Ik vind dat zwarte, zilveren of donkerblauwe laarsjes altijd overal bij kunnen. Maar ja, ik heb voor mijn dochters dan ook meestal laarsjes zonder opdrukken zeg maar. Misschien dat dat nog uitmaakt. Overigens: als je voor een afwijkende kleur legging zou gaan, dan komen er nog meer kleuren bij, want ook dan heb je geen bijpassende laarsjes? Ik zou dus een witte longsleeve, witte legging, jurkje en dan zilveren laarsjes ofzo doen. Super leuk Bij ons hadden ze bij de Hema nog een heleboel van die blauwe leggings liggen. Misschien dat jouw Hema ze kan bestellen?
Ik vind ook dat zwarte en zilveren laarsjes bijna overal bij kunnen. Zelf heb ik ook maar één paar laarzen (zwart).
Ik zeg de kleur van het Z8 label. Is dat rood?? Je zit nu ook al veel blauwe schoentjes in de winkels. Misschien blauwe laarsjes kan ook leuk onder spijker.
ja zwarte laarsjes moet idd kunnen. nov. mama, jij maakt het helemaal mooi met je beenwarmers, ik kan onderhand een nieuwe outfit kopen voor dat jurkje.
Rood en dan kijk ik puur naar de knoop in het nekje en het merkje van zacht leuk rood speltje in dr haartjes en dan is je prinsesje weer helemaal top! leuk jurkje is het trouwens