Dat voorspelt wat...

Discussie in 'De lounge' gestart door Kabouter Klus, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vandaag weer naar mijn twee oppas-meisjes geweest; altijd leuk en genieten, zeker zolang enig nageslacht hier uitblijft. Meestal vullen we de tijd met knutselen, ze kijken wat tv, spelen wat, kleuren, puzzels etc.
    Vandaag echter klom de jongste (2 jaar) zowat bovenop me (ze is normaal niet zo klef :) ), schoof mijn shirt ietsjes omhoog en zei: "Jij hebt baby inne buik!" Kweet ook niet wat ik daar van moest denken, want de laatste keer was ik 5 dagen overtijd, dus een beetje een "in-de-warre-cyclus", haha. Dus ik vroeg maar: "Gekkie, kun je dat zien dan?" "Jaaaaaahaaaaaa, hier!" riep ze heel hard! :p wat een scheetje toch, hè?!
    :D

Ik zou haar graag willen geloven, maar ja, degenen die al wat langer bezig zijn, weten naturlijk ook wel beter... :cry: En eigenlijk is het bijna ook onmogelijk deze maand...
    Maar goed, doet toch wel wat met je als een kleintje dat zo stellig zegt.

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ze zeggen wel eens kinderen spreken de waarheid en kinderen zien meer dat is zeker waar. allicht een beetje hoop dus...

3. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, inderdaad, zo zat ik stiekum ook al een beetje te denken (gisteravond ook nog eens Derek Ogilvie gezien, dus dat werkt ook lekker mee...)

Ben volgende week jarig, heb voor die tijd mijn NOD; misschien een leuk kadootje dus, maar ik reken er niet op.

4. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn neefje (toendertijd 3 jaar) heeft een paar dagen nadat ik positief testte (en nog niemand die het wist) gezegd: Angela heeft een babytje in haar buik....

Zou wel leuk zijn als het daadwerkelijk zo is bij je!

5. mamastarlight

blijf nuchter al ik zeggen maar vergeet ook niet wat hier boven staat. succes!

6. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :confused: En nou moet ik vannacht zeker normaal kunnen slapen..........

7. mamastarlight

is er niet iemand die dat tegen mij zal kunnen zeggen? mag ingefluisterd zijn hoor hahaha

8. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Best bijzonder dat je oppaskindje dat ineens tegen je zegt. Hopelijk heeft ze gelijk, dat zou nog eens een verrassing zijn! Ik duim voor je... :D

9. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou idd wel nuchter blijven natuurlijk, want ze zeggen dan wel dat kinderen nog meer met het paranormale gebeuren in verbinding staan als volwassenen, maar ze kunnen het net zo goed ook als in een spelletje zeggen... Maar ik duim voor je dat ze de waarheid spreekt :D .

10. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    De kleien van mijn zus heeft dat ook eens tegen me gezegd,ze was toen 3.
    Ze was alleen een maand te vroeg ;)

11. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik heb het ook eens gehad.
    Ik was idd zwanger maar niemand die het wist.
    En toen kwam ik ergens en dat jongetje kende me niet.
    De moeder was zwanger, dus ze vroeg aan haar zoontje, waar zit het babietje?
    En dat jongetje wees naar mij en mijn buik.
    Terwijl zijn moeder overduidelijk een hele dikke buik had.

Ik denk ook dat kinderen meer aanvoelen dan wij weten.

Succes. liefs Hope

12. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    De 2 meiden van mijn vriend (3 en 4 jaar) zeiden al een week lang tegen hun mama dat papa en tamara een baby zouden krijgen terwijl we zelf nog van niets wisten.
    Hele rel van hun moeder waarom we haar niets hadden gezegt en ze geloofden ons niet dat we zelf van niets wisten en uiteindelijk een week later idd zwanger bleken :confused:

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hey ze zeggen dat kids en dronken mensen de waarheid spreken al zou ik der niet te veel op hopen dan kan het ook niet tegenvallen namelijk

uiteraard duim ik voor je dat het wel zo mag zijn

14. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Misschien nog even de kroeg in dan, om het aan wat dronken mensen te vragen :p

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    :)

16. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Nog voordat ik positief teste bij Jelina, sprak een wild vreemd kind mij aan en zei dat ik een babytje in mijn buik had. Ik was toen ook heilig overtuigd dat het niet raak kon zijn omdat wij niet zoveel geklust hadden.

Niet was echter minder waar. 9 maanden later was Jelina er........

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja zijn hele mooie verhalen en zal ook echt wel eens voorkomen maar ik ben der toch echt te nuchter voor om er van uit te gaan... geloof het aps als de test het zegt! en weet je natuurlijk hoopt iedereen er op dat het waar is als een kindje dat zegt maar de teleurstelling is super groot als het dus niet zo blijkt te zijn vandaar dat ik zoiets heb ga der niet te veel vanuit

18. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Dat is ook zeker waar. Ga er gewoon van uit dat het niet raak is, kan het alleen maar super zijn als het wel gelukt is deze maand.

19. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Daar heb ik me inderdaad ook op ingesteld...
    Moet rond mijn NOD nog eens keertje oppassen, dus eens kijken of ze het er dan nog over heeft...
    Zou natuurlijk wel hardstikke leuk zijn, maar zoals ik al aangaf hebben we er de afgelopen maand ook niet echt moeite voor gedaan.
    Enfin, we zien wel.

20. mamastarlight

kinderen staan dichterbij het paranormale inderdaad en reincarnatie...

Deel Deze Pagina