Wat een heerlijk begin van de ochtend, he dames. Mijn meisje moet altijd lachen als: -We haar kamertje opkomen. Het eerste wat we dan zien is haar prachtige lach. -Kietelen op haar borst en onder haar kinnetje -Als we haar omhooghouden en haar laten 'stappen.' -De laatste tijd bij het uitkleden als haar arm uit het mouwtje moet. Aankleden is weer een geheel ander verhaal. Wat brengt de grootste lachbuien bij jullie kindje?
Hier gaat ze heel erg lachen als we HAP! zeggen, heel de tijd, en dan haar handje happen of dr gezichtje haha, grootste lol..
Ik heb nog geen kids om te showen, maar ik word wel helemaal blij van jullie foto's Ik heb een leuk filmpje... wie hier niet vrolijhk van wordt die is echt gek Lachende Baby's, Laughing baby's [020Mechelen] - YouTube
niet werelds mooiste foto maar ik vind hem echt grappig, dylan vind het heerlijk om zalf op zijn gezichtje te krijgen
Wat een leuk topic!! Hier mijn kleine mannetje..slechts 2 weken oud.. maar kijk hem eens lachen! Bekijk bijlage 313800