Hoi, Zijn er hier nog meer mensen die de tour de france volgen? Vind het echt zo onwijs leuk Doe ook mee aan het tourspel van de rabobank Groetjes Rosa
sorry, maar ik heb er nooit wat mee gehad en nog steeds niet. zie de lol en spanning er niet van in en eigenlijk vind ik het doodsaai daarentegen zit ik op het puntje van mijn stoel bij het EK en WK maar daar zijn de meningen ook over verdeeld bij vele dames die het een stelletje sukkels vinden die achter een balletje aan schoppen ach............ ieder zo z'n ding zeg ik maar en als jij het leuk en spannend vind om te volgen wens ik je er veel plezier aan
ik volg het niet echt maar ben wel een paar keer naar de finish in parijs gaan kijken, echt gaaf om te doen!
Herkenbaar ik kan de lol van voetbal idd niet inzien...hihi.... Vind wielrennen ook leuk om te kijken om dat ik dat kan delen met mijn broertje en verder hebben we niet zo veel gemeen.
ik ga het weer wel kijken, nouja aanzetten, toen ik een jaar of 17 was volgde ik het wielrennen het hele jaar door, en kende ik ook de meeste renners in het peleton wel, nu een stuk minder en dan is het ook wat minder leuk om te kijken vind ik -zeker bij een vlakke etappe. Maar ach, ik heb toch niets beters te doen nu.. Hopelijk laat Rabobank nog wat zien dit jaar Verder vind ik parijs - dakar ook super om te zien... echt erg balen dat dat dit jaar niet door ging. Met name de wedstrijd bij de vrachtwagens vond ik geweldig om te volgen. De transoriental heb ik dan helaas weer gemist dit jaar, maarja, gerard de rooy lag er daar ook al vrij snel weer uit, dus dan vind ik het dus gelijk weer een stuk minder leuk -dus veel gemist heb ik niet volgens mij
Hier nog een Tour-fan! Ik vind het geweldig om naar te kijken! Vroeger zat ik echt van 12.00-17.00 voor de buis. Nu met Fynn gaat dat niet meer maar zodra hij slaapt (van 13.00-15.00) plof ik op de bank en geniet weer van een stukkie Tour
Vroeger keek ik er wel na. Mijn pa houd hier van. Sinds ik op mijn zelf woon /samen woon... Schiet het helaas elkaar weer in en kijk ik niet alle toeren.
Jaaaaaaaaaaaa, helemaal leuk! Is me een beetje met de paplepel ingegeven, haha! Ik probeer ook altijd mee te doen aan een of meerdere Tourspelletjes; tot nu toe helaas weinig punten gescoord ... De tour is toch altijd een beetje speciaal voor ons omdat meteen de eerstvolgende dag na de finish hier bij ons het eerste criterium gereden wordt. Is altijd retegezellig! Vorig jaar was het effe hectisch, want toen hadden we een geheel verzorgd weekend Parijs gewonnen, naar de Tour-finish. Zondags waren we dus nog in Parijs, maandagochtend met de TGV terug naar NL, toen nog met de trein naar huis... Pffffffff... uiteindelijk waren we net op tijd om Michael Boogerd weer te zien fietsen!
Ik doe mee met rondemaster en nog 2 andere. Gaat wel goed Met rondemaster zit ik nu rond 3500 ste. Lijkt me idd heel leuk om zoiets een keer mee te maken. Begreep dat de start misschien in Nederland is in 2010, dan ga ik zeker kijken!
Heel erg leuk! Doe mee met drie tourpoule's en sta bij 2 daarvan bovenaan! Tja, heb het geluk dat ik Schumacher heb genomen, hihi.. moet altijd zo lachen om mijn man en zijn vrienden, die lezen zich weken in en zoeken alles uit. Ik google wat en vul het in een half uurtje in en sta gewoon bovenaan, hahaha... Als ik thuis ben, zet ik het ook aan en op mn werk volg ik af en toe de site van de NOS.
Girlpower Zo doe ik het ook hoor, soms vraag ik een tip aan mijn broertje. Zo kwam ik gister aan Duque in mijn lijstje bij rondemaster (wist niet eens wie het was ). Vandaag had ik het niet zo goed gedaan volgens mij.....
respect voor de vrouwen die naar wielrennen en de Tour de France kijken deze man kijkt zoveel mogelijk, tot grote ergernis van de grote baas thuis
Ik heb mijn vriend omgeturnd Hij keek er eerst niet naar, maar nu wel! Vind ze er helemaal niets aan of kijkt ze gewoon niet mee? Ok, ben nu mijn teampje voor morgen aan het maken. Iemand nog een tip (heuvelparcour finish bergaf)?