Mama Maandag 9 feb! Dus vandaag! Iedere tweede maandag van de maand is het Mama Maandag bij Prénatal! Bij besteding van minimaal 25,- ontvang je een Prénatal cadeaukaart ter waarde van 10% van je aankoopbedrag. Deze cadeaukaart kun je inleveren bij je volgende aankoop bij Prénatal. Actievoorwaarden Alle producten die in aanmerking komen voor de 15% korting i.v.m. de verzorgings tas, krijgen geen extra korting op mama maandag. Alleen de producten die in de uitzonderingsgroep zitten, krijgen 10% bestedingskorting in de vorm van een cadeaubon. Dus 10% extra korting op kleding voor baby, dreumes en positiekleding! Edit moderator: topic verplaatst naar gratis en aanbiedingen
Ja en de actie 15% korting op ALLES DAT IN DE TAS PAST is vandaag ook nog geldig. Weet alleen neit of je ook acties kan combineren, maar kom je niet boven de 25 euro uit, dan heb je iig 15% korting. Want er staat dus 10% EXTRA korting op kleding, is dat dan boven op die 15%, want kleding gaat prima in de tas. KLeding was geen uitzonderingsgroep. Als ik nu voor 30 euro kleding koop, is dat dan 15% + 10% extra + 10% aan waardebonnen?
Nou ik kreeg geen korting, want ik had alleen afgeprijsde artikelen, daarvoor had ik dus niet vandaag naar de stad hoeven rijden, had ik ook wel na mijn werk kunnen doen, had me de reiskosten bespaard.