Vanaf gisteren lacht Kyano best veel opeens, terwijl het eerst alleen in z'n slaap was. Zijn dit nou gewoon ook van die lachstuipjes?
Dit kan ook een echte lach zijn hoor. Baby's beginnen rond een week of 6 echt te lachen. Sommige zelfs al eerder. Geniet er maar van!
dat wist ik helemaal niet. ik dacht dat dat nog wel ff zou duren voor ze echt zou gaan lachen. nu weet ik niet meer wanneer haar eerste echte lachje was. alyssa lacht gelukkig erg veel en soms ook al met geluid. vind het wel jammer dat ik niet precies weet wanneer haar eerste lachje met geluid was. ik denk een week of 2geleden. liefs doris
leuk he die eerste lachjes hihi ik weet nog toen mijn dochter dat deed en vooral dat schaterlachen babys kunne soms dubbel liggen om iets stoms hihi moet je maar is proberen bv je voet op de grond laten ploffen of zo heb je best kans ze gaan lachen met geluid
Als je kindje lacht moet je er lekker overdreven op gaan reageren met veel mimiek ook in je gezicht. Zo gaan ze er nog sterker op reageren omdat ze door hebben 'leuk bezig te zijn' Kleine komiekjes! prachtig!
Idd, we waren in de winkel, en hij hield niet meer op gisteren. Kreeg er bijna de slappe lach van Niet een bescheiden lachje, nee helemaal breed uit Maar nog wel zonder geluidjes. Wanneer gebeurd dat dan ongeveer, dat ze er geluid bij maken?