Spugen als ze op de buik ligt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Ik oefen nu vaak met mijn dochtertje door haar op haar buik te leggen en ze doet nu al aardig haar hoofdje omhoog.
    Ik doe dat meestal na het flesje omdat ze voor het flesje altijd huilt en honger heeft (wat logisch is natuurlijk). Ik wacht meestal 3 kwartier voordat ik haar op haar buik leg maar ze spuugt altijd. Nu net gaf ze echt veel melk terug toen ze op haar buik lag. Ze hoest dan eerst en dan spuugt ze. Doe ik het dan nog te snel na de fles of vind ze het gewoon niet fijn om op de buik te liggen? Ze kijkt er ook niet echt vrolijk bij. Maar ik moet het toch wel oefenen of niet?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Is ze ook druk als ze op haar buik ligt? Want dat zal het spugen nog wel eens kunnen verlaren. Ik denk niet dat je haar te snel na het flesje op haar buik legt. Vigo geeft soms ook nog wel eens wat melk terug als hij op zijn buik ligt, maar bij hem komt het puur omdat het zo'n wervelwind is :) Hij is echt altijd druk en in beweging.

3. Niet meer actief

Nee ze is dan juist rustig :) . Ze is dan hard aan het werken om haar hoofdje omhoog te houden.

Ik was het net aan het filmen voor mijn man zodat hij kon zien wat ze allemaal al kan. Nou dat is een leuk filmpje :D

Maar ik vind het wel zielig voor haar, misschien wordt ze misselijk als ze op haar buik ligt? Geen idee.....

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Misselijk denk ik niet... maar er komt natuurlijk wel een soort van druk op haar buikje. Ik denk dat het verder geen kwaad kan hoor. Af en toe een mondje teruggeven is niet erg. Pas als ze echt heel vaak echt moet spugen zou ik haar later na het flesje op haar buik leggen. Kijken wat er dan gebeurd.

5. Niet meer actief

Misschien moet ze er nog aan wennen, want eerst deden we het nooit. Nu sinds een dag of twee dat ik haar na elke voeding op haar buik leg. Niet meteen na de fles natuurlijk, meestal een klein uurtje erna.

Nou ja, dadelijk nog maar eens proberen.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Komt vast goed ;) Succes!

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft het ook nog steeds, wel niet zoveel meer maar toch regelmatig een mondje of iets meer. Ik ben er eens op gaan letten als hij gewoon op zijn rug ligt, en dan heeft hij het ook, maar dan kan hij het terugslikken. Als hij op zijn buik ligt kwijlt hij ook veel meer dan hij doet het niet als hij op zijn rug ligt, of rechtop zit. Dat slikt gewoon veel makkelijker, en de zwaarte kracht helpt ook een handje mee... of tegen...dat is maar net hoe je het bekijkt... :)

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    hier ook een spugerd, vlak voor de volgende fles spugd ze nog melk van de vorige fles, en nu ze zelf naar de buik draait spugd ze helemaal veel. Tja niks aan te doen, heb maar ff wat boxkleden erbij gehaald, want ik moet elke dag wassen.

9. Niet meer actief

Net spuugde ze weer na de fles en ze lag niet op haar buik. Dus zal daar toch niet aan liggen dan.

Wel raar, dat deed ze eerst eigenlijk nooit.

10. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Als Tijn op zijn buik ligt, kan mama dweilen!
    Maakt niet uit hoe lang na zijn fles, hij spuugt altijd! kwijl, melk noem maar op! Denk dat het er gewoon bij hoord! Wel vervelend, want meneer draait zichzelf steeds op zijn buik, dus blijf schoonmaken! hhahahaha

kus miek

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Krijgt ze misschien te veel melk? Hoeveel geef je haar?

Deel Deze Pagina