Hoi iedereen, Sinds ik een dochter heb ben ik echt om de haverklap ziek. In Januari ben ik al een week ziek thuis gebleven en nu zit ik ook met 39.4 ziek thuis. Ik voel me zo enorm schuldig tegenover mijn werk en voel me een aansteller. Hebben jullie hie ook last van? Groetjes Martine
Ook ik ben na mijn zwangerschap al 4 keer ziek geweest. 3 keer diarree en overgeven en nu snotverkouden en koorts..... Niks aan ...voorheen was ik nooit ziek...
Misschien verminderde weerstand? Slaaptekort etc? Extra goed voor jezelf zorgen dus! Fruit, groente evt. vitaminen? Avondje vroeg naar bed, dat soort dingen.
sinds ze op het kdv zit hebben wij er thuis ook last van. De dokter vond het helemaal logisch, allerlei nieuwe "virussen" enz. waar wij nog niet aan gewend zijn krijgen wij dus ook mee. Ze wenste ons alvast sterkte voor de komende paar maanden
Heel herkenbaar... Bij ons is het denk ik combinatie van slecht slapen en alle virusjes die bij het KDV heersen die meegenomen worden naar huis! Nu gaat het eindelijk de goede kant op (ff afkloppen)
Hier lijkt het voorlopig nog mee te vallen (afkloppen!!), maar kindje-lief heeft ook eigenlijk telkens niet meer dan een beetje snottebellen enzo, ondanks de enge buikvirussen die er op zijn KDV rondwaren (2 kindjes uit zijn groep hebben zelfs 3 weken in het zkh gelegen!). Maar het is heel normaal dat je, zeker in de eerste jaren, wat vaker ziek(-ig) bent. We zullen er hier vast ook nog genoeg 'last' van krijgen
hier ook. meerdere keren al ziek geweest. pakte al vaak een virus op, maar lijkt nu erger te zijn geworden! erg vervelend maar je kan er weinig aan doen. Ja gezond eten en genoeg rust pakken. Mara ja met een kindje is de rust pakken ook niet altijd mogelijk haha!
Hier ook om de haverklap ziek! Maar als ik ziek ben gaat mn zoontje naar mn tante of schoonouders. Dat je als moeder niet ziek kan zijn (wat veel mensen vaak zeggen) vind ik grote onzin.
Als je die optie hebt je. Ik heb die optie niet, om haar weg te brengen. Dus in mijn geval is ziek zijn wel erg moeilijk
Ja tuurlijk, dan is het erg lastig! Ik ben wel blij dat ik gezegend ben met makkelijke oppassen. Maar dan nog, als ik een goede buikgriep heb waarbij ik zelf niet meer weet hoe ik moet liggen of ziten van ellende, dan zou mn man vrij nemen als ik ziek was. Ik heb zo'n druk ventje die je echt de hele tijd moet bezighouden.
Ik heb gelukkig vandaag mijn dochter wel bij mijn schoonouders kunnen laten en dat heeft me goed gedaan. Sta alleen nog te wankelen op mijn benen Maar leveren ze bij jullie op het werk geen commentaar? Groetjes
Hier ook al een paar keer ziek geweest, gelukkig maar 1 keer dat ik niet kon gaan werken (andere keren waren niet werk dagen). De laatste keer was iets meer als een week terug, toen was het echt zwaar om daarnaast voor de kleine te zorgen, gelukkig leek ze het te begrijpen want ze heeft toen veel geslapen. Als meisje sliep, sliep ik ook. Daarnaast ben ik nu al voor de 4e keer verkouden, wordt er niet goed van.
Echt heel herkenbaar!! Wij zijn hier ook al een paar keer goed ziek geweest met flink koorts. Beau heeft al 2 keer een AB kuur gehad omdat hij steeds lang verkouden bleef. Werk was niet blij maar wat moet je dan?? Mijn moeder woont een uur rijden hier vandaan maar is wel een keer over gekomen om op te passen. Moet wel zeggen dat het de laatste anderhalve maand minder is en hoop dat het zo blijft.