lacht zo weinig volgens CB

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door duveltje, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Mijn zoontje heeft net als jouw zoontje ook geen lekkere start gehad. Veel huilen etc. Maar wat kan hij lachen als we spelen. Lekker vliegeren en dan helemaal dubbel liggen.
    Op CB is hij veel te druk met zijn nieuwe omgeving in zich op te nemen en dan gaat hij echt niet lachen.
    Maak je niet druk en geniet gewoon lekker van je ventje. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten!

2. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Er valt ook niet zo veel te lachen op een CB..... ;) Ik lach er ook nooit hoor :D:D:D

Wat een stelletje mutsen daar zeg, ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Zou ik ook hebben hoor! Ik begrijp niet hoe ze zoiets kunnen zeggen, het is toch een moment opname. Als hij nou geen interesse heeft in dat stomme blokje wat ze daar krijgen is ie dan bijziend ofzo???? ;)

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik snap je onzekerheid wel hoor!! Ookal is het 'maar' het CB.
    Mijn zoontje heeft bijv altijd al slecht gegeten. Al vanaf zn geboorte en is ook altijd heel licht geweest. Nu waren wij vorige maand op het cb en toen zaten ze ook te miepen over zijn gewicht. Dat heeft mij toen ook heel even onzeker gemaakt. Maar toen zei mn vriend al gelijk joh ene oor in andere uit, en kon ik er over heen stappen.
    Maar snap echt wel dat je het niet leuk vindt dat te horen!

Deel Deze Pagina