Vandaag 28 jaartjes :d een stap dichterbij de 30. Jaaaa ik wil heel geaag 30 worden.. Het liefst 32 geen idee waarom maar het is zo een mooie leeftijd. Hoeraaaa
Haha gefeliciteerd!! Ik deel je mening! Ik wil ook graag 30 worden (32 is ook goed)! Helaas ben ik al eens 30 geworden (en ook al 32) dus ik gok dat ik niet nog eens aan de beurt ben...
Ik wil zelf al een paar jaar niet meer ouder worden het liefst. (Ik ben nu 25) Maar erg leuk ook eens anders te lezen inderdaad en gefeliciteerd!
is dit serieus. haha. ik zou wel met je willen ruilen. ik had graag 25 gebleven. dat vond ik een mooie leeftijd. ik ben nu 31. ik vond dertig worden verschrikkelijk. 31 ook trouwens. heb echt het gevoel dat het ouder worden is begonnen.,
Vind 28 ook mooier dan 30, ben je echt uit de 20 vond ik echt niet leuk toen ik 30 werd. Met 30 is het ouder worden zon feit vond ik. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag in iedergeval.
Gefeliciteerd!! Ik wil ook niet ouder worden (ben nu 27). Het liefst was ik altijd 25 ofzo gebleven. Maar 30, pff, moet er echt nog niet aan denken hoor!
Gefeliciteerd!! Ik werd dit jaar 29 en dacht ow nee....nu echt bijna 30....had graag voor eeuwig in mn 20ers gebleven.
Echt??!!!! Ik vind ouder worden fantastisch!! Beeld me soms zelf al in als ik 50-60 ben hhahhaaaa lekker dat oma gedoe. Hopelijk kleinkinderen die dan komen logeren. Hmm ja hoor laat mij maar lekker ouder worden hhhaaa Bedankt voor alle felicitaties
Hier ook 32 en nee, ik voel me eigenlijk nog steeds 25 helaas nemen de zorgen en verantwoordelijkheid wel toe vind ik, ik sta minder 'vrij' in het leven, merk wel dat ik ouder wordt. Niet lichamelijk, maar wel in mijn hoofd: ik voel me heel erg verantwoordelijk voor alles.