lachwekkend ofnie??

Discussion in 'De bevalling' started by ch11, Oct 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Nou denk jij eens even aan je taal gebruik!!
    Haar uitlachen? Waarom zou ik..
    Ze zat er toch zelf bij en zei wou toch dat ik het vroeg..
    ZIJ wou weten als het lachwekkend was, of een stom idee.
    Waarom zou ik dit er neer zetten als ze er zelf niet mee eens was?? Zij volgt dit nu allemaal, zij zegt wat ik er neer moet zetten..
    Ds ik laat me nou niet gek maken.. er zijn nou eenmaal mensen op aard die zich onzeker voelen.. een meisje van 17 die ik al help vanaf het moment dat ze zich niet meer op aard wou laten zien.. Zit nu helemaal weer goed in der vel en is helemaal gelukkig en IK vind het fantastisch dat zij kan lachen.. & dat ik haar blij maak dat ik haar help en het voor haar zo wou vragen. Ze vind het leuk om alles te volgen.. Maar van haar hoeft dat nou niet meer.
    Ze had vanochtend omdat iedereen zo reageert de vk gebeld van schrik.. terwijl die assistent zei dat een lepeltje olijfolie niet erg is omdat er veel meer mensen op aard zijn die olijfolie innemen met eten en dat is in een pan veel meer dan een klein theelepeltje.. zouden al die baby's dan tevroeg geboren worden??
    & als mensen daar niet gewoon op reageren en als het allemaal zo raar is.. reageer er dan helemaal niet op aub!!
    Zo maak je de sfeer ook niet echt optimaal, vind je wel??
    Jullie zien het van 1 kant de andere kant kun je nou jammer genoeg niet zien!

Sorry dames! :)

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Ach, zeur verder.
    Ik haal mijn abonnement op dit topic weg want het gaat echt nergens over.

3. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Nog iemand?
    Kunnen jullie dan niet gewoon; Niet reageren?
    Ik ben ook al wel in de 20, maar kunnen jullie geen respect hebben voor wat jongeren meiden van de leeftijd van 17.
    Waren jullie zeker in die tijd? Als zij zo'n vraag wil stellen, dan mag ze dat toch gewoon? Daar is zo'n site toch ook voor..
    En als het jullie niet aan staat, kijk dan gewoon niet.. of reageer dan gewoon niet!
    Is er verder ook geen drama, en voelt dit meisje zich ook wat prettiger. Zij wou dit vragen, dan kan ik haar dat niet verbieden!
    Ze is 17 en onzeker, wat als je nou 17 bent en onverwachts zwanger en er eigenlijk helemaal alleen voor staat..
    Dan sta je er echt wel anders bij te kijken dan hoe jullie nu reageren.
    & als dat zeuren is? wat doen jullie dan wel niet.
    Komt niet echt volwassen over in ieder geval.. als jullie vragen niet aan staan, misschien moeten jullie dan niet op zulke site's gaan kijken. Want ook jongere mensen kunnen zwanger raken.

4. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hahahahaha wat een reaktie.

Maar ga verder niet in discussie. Succes voor je vriendin. btw vind de leeftijd echt nergens iets mee te maken hebben hoor. Je bent wel snel op je teentjes getrapt :$

Maar goed is toch nog iets dat dit topic lachwekkend maakt (en dat is dus niet het innemen van de olijfolie wat ik op zich vrij plausibel vind) maar de reaktie van jou...

5. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    oh en dat van jullie niet..
    Jullie klinken vreselijke onvolwassen!
    Ik kijk en reageer hier niet eens meer.

Want met zulke onvolwassen personen wil ik niet eens in discussie.
    Jullie maken jezelf nu belachelijk en zetten jezelf voor schut.
    Ik help alleen iemand en jullie kennen dat niet eens volgens mij! ;)

6. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ...

7. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    mijn vliezen waren `s ochtends om 5.00 gebroken maar aan het einde van de middag nog geen wee te bekennen. Mijn vk gaf toen inderdaad als tip neem een eetlepel wonderolie, zodat mijn darmen van slag zouden raken waardoor er misschien ook weeen zouden komen. Ik heb het toen nog wel gekocht en met mezelf afgesproken dat als ik `s avonds nog steeds geen weeen zou hebben ik het zou innemen. Ik was inderdaad ook bang voor een enorme poep explosie tijdens mijn bevalling. Gelukkig kwamen om 21.00 mijn weeen en om 22.53 was ze geboren.
    Volgens de vk zou dit middeltje alleen werken als de baby zelf als heeft besloten dat het tijd is.

8. Zonnetje23

May 30, 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahah mijn god, Jij bent ook niet al te slim heh ch11?

9. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    dit is ch11 niet ik ben Vera dat vriendinnetje zit op dit topic ik heb zelf geen profiel hier en mag van haar via haar hier typen als ik er wel bij vermeld dat ik haar niet bent

10. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    mag op dit topic kunnen we beter niet meer reageren ik heb gewoon een foutje gemaakt ik wis niet dat mensen hier zo gauw boos konden worden en ch11 zei dat ik misschien beter kon stoppen want nu denkt iedereen dat zij dat deed hier word niet meer gereageerd via mij groetjes

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    en dat noemt zich een vriendin....

12. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    ik was het vera niet ch11

13. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    ik ( vera ) lees hier niet meer en reageer hier niet meer hoop niet dat ik ch11 in de problemen heb gebracht nu ze is als een zus voor mij en ik dacht dat dit wel kon want zij zit hier niet achter alles wat hier getypt is heb ik getypt:(

14. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sure... hoe moeilijk is het om even je eigen account aan te maken...

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ch11, ik heb met je te doen.. wat word jij hier afgezeken zeg, om niets!

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    misschien maar vragen om een "slotje" ? want volgens mij gaat dit topic nergens meer over...

Neem iig aan dat de olie niet geholpen heeft....

17. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    ik weet niet hoe dat moet maar ik kan er ook niet lang meer op want ch11 komt er meestal in de middag op maar die zit nooit bij de bevalling maar bij zwangerschap topics
    omdat ik wel een vraagje mocht stellen via haar naam zeg maar als ik maar wel telkens weer ging uit loggen en welk normaal ging praten met de mensen meestal doe ik dit nooit maar ik doe het dus ook nooit weer maar ik ga nu uit loggen

18. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    druk op het uitroepteken rechtsboven aan je post (via meld dit bericht) en je kan een slotje aan vragen.

Lijkt me een goed idee.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het topic is inmiddels gemeld en verzocht om een slotje.
    Bij deze.
    Elmo

Share This Page