wc rol houder, zgan Marktplaats.nl > WC / toilet papier rol houder - Huis en Inrichting - Badkamer | Badtextiel en Accessoires
Echt een koopje. Een gebruikte wc-borstel voor maar 2,50. Marktplaats.nl > WC-borstel - Huis en Inrichting - Badkamer | Badtextiel en Accessoires
Marktplaats.nl > speciale prijs! poep weg lange schep NIEUW goedkoop - Dieren en Toebehoren - Honden en Puppies | Toebehoren die tekst haha, leuk voor een verjaardag!! pfffff en bedankt! Marktplaats.nl > Mooie grote hoeren hondjes - Antiek en Kunst - Antiek | Overige heet dit echt zo? whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Marktplaats.nl > Vieze wit/gele katoenen string - Kleding | Dames - Ondergoed en Lingerie
nou kijk al zijn advertenties...zooveel zet je niet voor de grap neer denk ik...zou je de rest niet mee verkopen dussss bah bah bah
Nou het schijnt dus dat sommige mensen daar echt op kicken. Ik zie wel regelmatig van dit soort advertenties voorbijkomen, en dan kun je echt kiezen tussen verschillende kleuren en hoelang het slipje gedragen moet zijn. Aan 6 euro per stuk ofzo, gewoon een handeltje! *ril*
Geweldig dit topic Iemand hier nog belangstelling voor: Marktplaats.nl > plastic kledinghangers 4 stuks - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's
Marktplaats.nl > - Sexy Mooie Broeklegging van VS MISS - Maat S - - Kleding | Dames - Leggings, Maillots en Panty's Marktplaats.nl > Gedragen panty - Kleding | Dames - Leggings, Maillots en Panty's Marktplaats.nl > Gedragen panty´s in 15 en 20 dj ,en nylon kousen,ook nieuw . - Kleding | Dames - Leggings, Maillots en Panty's Marktplaats.nl > String te koop (gedragen) - Kleding | Dames - Ondergoed en Lingerie Sommige teksten of foto's snap ik echt niet...en check vooral de biedingen.
Nou, ik kwam er via die vieze string.... Jij wees me op de rest van haar advertenties. Maar wat een advertenteis zeg!
haha... ik zal hem eens vragen of hij zn andere verzameling ook met vlekken kan bevuilen...BAH!!! haha mensen zijn gek echt gek! ik heb het op tv ook een keer gezien kan dat? dat mensen kicken op gedragen dingen alleen al om de lucht...ja misselijkmakend he
Ik ruik alleen aan de kleertjes van mijn kids, hoewel, dat doe ik ook al een jaar niet meer...... Nou goed, ik ben niet geschikt voor deze handel!