Ik verkoop ook de kleding van mijn kids via zsp en marktplaats, maar nooit per stuk en dan 50 cent ervoor vragen. Want wie koopt nu kleertjes voor 50 cent om dan 1,76 verzendkosten te betalen? Ik verkoop dus allen pakketten met kleding die echt wel wat meer waard is. Dingen die bijvoorbeeld weinig gedragen zijn en er echt nog mooi uit zien. Vind het eerlijk gezegd ook bizar om dingen voor 50 cent aan te bieden.... Dan kan het toch ook niks zijn?
En Marktplaats is echt geen rommelmarkt. Dit topic doet misschien anders vermoeden, maar gelukkig vind je er toch ook mooie dingen en zelfs nieuwe! Maar nu weer terug naar lachwekkende dingen hoor!
Niet heel komisch, maar toch.... Ijsklont? Wasdat? Hoop dat ie smelt als je hem aanzet, ben je er zo weer van af..... Marktplaats.nl > tafellamp, lijkt op ijsklont - Huis en Inrichting - Lampen | Tafellampen
Zonder deze gebruikte fles is mijn uitset niet compleet! Marktplaats.nl > babyflesje - Kinderen en Baby's - Kinderspulletjes
Marktplaats.nl > Medela Swing Borstkolf nu maar - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren Geeft aantoonbaar MEER melk in kortere tijd...
ik verkoop ook de kleertjes van mijn kids die ze niet meer passen ook voor heel weinig, sommige dingen voor 75 cent, nou ik kan je vertellen dat dat heel goed gaat hier hoor! Ben nu eerst bijna alles kwijt en krijg vaak nog een mail met een bedankje en dat het er nog zo goed uit ziet.
@Mamvannu: wat fijn dat het dus kennelijk wel lukt. Maar jouw kopers betalen dus de 1 euro nog wat om deze kleertjes te laten verzenden? Dát vind ik eigenlijk het raarst. Maar goed, iedereen moet kopen en verkopen wat ie wil. Ik zelf zou nooit kleertjes voor 50 cent kopen, omdat ik er dan niet veel meer van verwacht. En inclusief de verzendkosten denk ik dan vaak: dan kan ik net zo goed iets nieuws kopen bij Hema. Als die van die stickers erop plakken in de stapelgoed-dagen etc. ben ik vaak ook maar 2 tot 5 euro kwijt... Maar goed, ieder z'n ding. Succes met je verkopen!
ooohooohh wil je me niet zo beledigen? Die hebben wij ook in de kamer gehad, stond heel erg leuk. Waren van de Ikea.
Je heet toch geen Anus met je voornaam? Marktplaats.nl > Anus Mundi Auschwitz - Boeken - Oorlog en Militair
Marktplaats.nl > Nieuwe Woezel & Pik knuffels 30 cm hoog - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels Nog iemand een leuke Woezel & PiK knuffel? Of een pik nik tafel? Marktplaats.nl > in klap bare pik nik tafel - Caravans en Kamperen - Caravan accessoires