Marktplaats.nl > 2x Spongebob - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Actiefiguren In een zit een batterij maar die doet het niet meer...? Eeum wat doet het niet meer de batterij of het speeltje
neee maar heb je de referenties gelezen Laura 3 jaar actief op Marktplaats | Geplaatst op 09-04-2011 Potloden slijpen in Woerden Waardeloos! 20 euro geïnvesteerd en nog steeds geen werk op niveau! Tevens slechte persoonlijke begeleiding. Wegblijven! ik zou er niet intrappen hoor
whaha wie doet er dan ook een cursus punten slijpen om over niveau te beginnen of is dat niet zo gek? net als die cursus geven haha...
Haha echt grappig! Er zit ook een foutje in de tekst: Heeft u ook altijd moeite met het slijpen van uw potloden en weet u niet goed hoe u een goede punt moet krijgen op uw potlood? Ziet u het niet meer zitten en krijgt u kramp in uw vingers? Dan is deze cursus echt iets voor u! Wij bieden u een cursus, voor slechts 20 euro. In deze cursus leert hoe u hoe daadwerkelijk een goede punt op uw potlood moet krijgen. Als u de cursus heeft behaald, ontvangt u een erkend diploma waarop staat dat u een puntenlijper bent op MBO niveau 4. Als u dit diploma heeft behaald, kunt u doorgroeien naar de cursus oogpotlood slijpen. Dit potlood heeft andere structuren als een gewoon potlood. Hier behaald u uw HBO diploma mee. Werk is altijd gegarandeerd. Enkele werkplekken zijn: - Werken in een parfeumerie - Alleen hbo mogelijkheid, aangezien het oogpotloden zijn. - Atelier van een kunstenaar - Peuterspeelzaal - Magazijn van een potloodverkoper, om de punten te slijpen voor verkoop. Maarre ik denk dat ik het doe hoor.. Daarna kan je doorgroeien en een HBO diploma halen.. Heb ik altijd al willen hebben, een HBO diploma.. Ik zeg er dan alleen niet bij dat het voor oogpotlood-slijpen is.
Als ze HBO niveau wilde had ze écht even door moeten leren hoor Want oogpotloden zijn toch zeker een vakappart. Misschien met ik haar even mailen dat ze bij mij HBO kan doen? Ik doe het wel voor 15,-
Heeft er nog iemand baat bij een kunstgebit? Marktplaats.nl > Kunstgebit - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Uiterlijk | Mondverzorging
Marktplaats.nl > Grote kei GRATIS aangeboden van circa 100 cm hoog - Tuin en Terras - Sierstenen en Rotsen (wij wonen in een huurhuis en willen opnieuw bestraten. ik ben dus op zoek naar mensen die hun bestrating weggeven. vandaar de status 'gratis' )