Voor de mensen die van een tapijtje op de tafel houden... die mevrouw met maxi-cosi met HOOFDverkleiner verkoopt hem: Marktplaats.nl > Echt smyrna kleedje, geschikt b.v. op de tafel of anders - Huis en Inrichting - Stoffering | Tapijten en Kleden
Whahaha Super leuk topic dit. Ik zou dit er meteen voor betalen Marktplaats.nl > Maxicosi (nieuw 268) (met zonkap en voetzak) - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
hahahaha ik heb dan altijd de neiging om een mailtje sturen met de vraag of ze gekeken hebben hoe duur een gloednieuwe kost..
Hoort hier geen Gulden-prijs te staan? volgens mij was dit gedrocht al lang verboden toen de euro ingevoerd werd
Marktplaats.nl > Gratis Vreemdgaan? - Contacten en Berichten - Skype en MSN oproepen Haahahaaaa en deze! Marktplaats.nl > Attentie vrouwen!!! Wie heeft de fantasie reuzin te zijn? - Contacten en Berichten - Skype en MSN oproepen
Volgens mij is het een Citi of een maxi cosi Plus en die zijn nog wel toegestaan. neemt niet weg dat meneer een steekje los heeft zitten
Marktplaats.nl > houten wc bril wit - Doe-het-zelf en Verbouw - Overige Doe-het-zelf en Verbouw En dan vooral even de fotos bekijken... piste bijna in me broekie. LOL