ja als ik met mijn linkerhand schilder is het ook blond stijl.. leterlijk blond dus Die met dat kutje stomen whaha ik rolde ongeveer over de grond hier.. als iemand het heeft gedaan, hoe was het?
Marktplaats.nl > slip wit met kant inzet stukje - Kleding | Dames - Ondergoed en Lingerie Deze wilde ik jullie niet ontnemen. Misschien iemand interesse??? Nieuw zonder prijskaartje, ze heeft er slecht maar even ingestaan
Huh....volgens mij mag je zoiets niet eens particulier verkopen? En wat een oud ding....die is allang 'over de datum' hahaha!
Whahaha! M'n vriend ligt dubbel hiero Dat je dat doet, snap dat echt niet hoor Het zal je buurvrouw maar wezen haha!
Ik snap het ook niet!! Waarom wil je ze perse op deze manier showen??????? Maar ja levert voor ons weer een lachwekkende advertentie op! En idd, volgens mij mag je zon defibrilator niet verkopen en deze ziet eruit alsof ie met pensioen kan
Hahaha, en volgens mij doet die persoon zijn/haar hele huishouden de deur uit want er staan bijna 4000!! advertenties op!! Erg apart he!!
Marktplaats.nl > Autostoeltje - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes Is dit autostoeltje ook niet van lang geleden??? Nooit gezien en ziet er voor mij ook niet echt veilig uit
Inderdaad een oud bessie! Tegenwoordig gaat het met plakkers en elektrodes! Lijkt me ook erg gevaarlijk om zo'n ding als particulier te bezitten. Straks een of andere gek die zo'n ding misbruikt...
Whahahahahaha!!! OMG, ik en vriend liggen helemaal in een deuk! En dan staat er nog bij: een paar keer gedragen... GATVER!!
Oh en voor wie interesse heeft....ze biedt deze er ook nog bij te koop aan : Marktplaats.nl > boxer/hipster van kant wit Nieuw maat 42 zie foto zie oo - Kleding | Dames - Ondergoed en Lingerie Marktplaats.nl > doorschijnende bikini's nieuw 4 stuks ook per stuk te koop - Kleding | Dames - Badmode en Zwemkleding
Wie doet dit toch???? Hahaha. Die moet hier gewoon op kicken!!. Ik zou echt zoiets niet kopen bah bah. Ziet er namelijk niet heel erg mooi uit.
Echt he? Had trouwens die 2e nog gewijzigd in iets nog "ergers". Kijk maar: Marktplaats.nl > doorschijnende bikini's nieuw 4 stuks ook per stuk te koop - Kleding | Dames - Badmode en Zwemkleding
Die roze is echt te klein voor haar voorgevel Hahaha. Snap het nog steeds niet Dacht even dat het niet erger kon, maar wel dus
dat mens spoort niet.. heb wel is gehoord van iemand dat er wel van die mannen zijn die erop kicken om gedragen lingerie te hebben..
He bah, maar er zullen idd wel mensen zijn die de extremen opzoeken. Nou ik wordt er niet heel erg warm van, hahaha
zelfgebreid he voor je dat nog niet zag; Marktplaats.nl > Handgebreide trui, maat 40-42, uniek, nr. 10 - Kleding | Dames - Truien en Vesten ik sla over is wat te prijzig..
En er ook nog 79 euro voor durven vragen . Nou sorry, maar past niet in mijn budget...... Misschien als ik ooit wat meer salaris krijg dat ik dan er ook "hip" bij kan gaan lopen Ze heeft ook nog veel meer leuke en mooie dingen in de aanbieding!!!!