ja past ook niet in mijn budget helaas.. zag idd ook nog een mooie stoffige kerstkrans, je kan het maar vast in huis hebben
Ik heb wel eens een partijtje ondergoed verkocht (nieuw) en kreeg zeer vaak de vraag of ik het eerst wilde dragen, dan wilden ze ipv 5 euro wel 40 euro geven. Mijn man en ik hebben de grootste lol gehad, en zeeer veel geld binnengehaald
Ik heb mijn lingerie ooit verkocht aan een jongen en nee, het was niet voor zijn vriendin. Hij had het eerlijk gemaild en hij wilde zelfs nog foto's van hem sturen met mijn corsetten aan. Nee dank je haha
Hahaha zo wil ik mijn ondergoed ook wel verkopen, hahaha Ik zou ook geen foto terug hoeven hoe het bij de koper zou staan
ja deze bedoelde ik!! dit doet ze al een tijdje geloof ik want ik zag heeeeele poos geleden een advertentie ergens tussen staan...en toen moest ik ook echt even maar de zaken gaan blijkbaar goed hahaha bleh!
nou denk dat je je verbaasd hoeveel ze verkoopt aangezien ze dit al heel lang doet.... maar ik zou dit nooit kopen gadsie zeg!
Iemand nog een voortand nodig? Marktplaats.nl > >8800 Tand Kies Element Kunsthars Porselein Gebit Prothese - Diversen - Zorg | Verpleegmiddelen en Hulpmiddelen
Gatverderrie, dat kan alleen door die vieze fetish mensen gekocht worden. Die kicken op gedragen ondergoed of zo... bah!