Iemand nog nieuwe schoenen nodig? Marktplaats.nl > Actual basics dames schoenen - Kleding | Dames - Schoenen
Echt té hip Marktplaats.nl > Hippe paarse plakband houder in prima staat - Diversen - Schoolbenodigdheden Wie zet zoiets nou op Marktplaats,dan spoor je toch niet??
Superkoopje!! Marktplaats.nl > Nieuwe witte plasict tanden borstel houder - Huis en Inrichting - Badkamer | Badtextiel en Accessoires
De laatste,om het af te leren: Marktplaats.nl > thee lepel - Huis en Inrichting - Keuken | Bestek Tsjongejonge..
wie weet heeft diegene echt maanden lopen denken 'wat als iemand alles al heeft in het paars, behalve een plakbandhouder'..
Marktplaats.nl > te koop schoonmaak artikelen. - Huis en Inrichting - Schoonmaakartikelen met name de 3 flesjes jif
Marktplaats.nl > Maxi-Cosi - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes wat een koopje..
Wat mensen wel niet allemaal aanbieden zeg gedragen slipjes, jeeegh autostoel uit de prehistorie, hihi enz. Volgens mij snap ik deze niet, waarom spoor je dan niet?
@Bloem82: Omdat zo'n ding nog geen 50 cent waard is dus dat gooi je toch gewoon weg als je het niet meer nodig hebt?? Haha,ik vind het gewoon raar
HAHAHA die plakband houder. Alleen de moeite al die je ervoor doet om hem op MP te krijgen.. Wie gaat het nou op MP zoeken naar zo'n ding.. Lig in een deuk hier!!!!
Tjah ik zou het ook niet kopen maar er worden toch ook babykleertjes aangeboden voor dezelfde prijs, dan denk je ook niet: wat een moeite voor die 50 cent, wat is dan het verschil vraag ik me af Maar goed, ik zie marktplaats voor een deel als een rommelmarkt en op een rommelmarkt ligt ook veel rommel Maar zoals ik zei: ik zou het ook niet kopen, maar om nou te zeggen dat je niet spoort als je het aanbiedt...
Ik heb mn bugaboo maar afgezegd, ik wil deze!! Marktplaats.nl > Mooie teutonia combinatie - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
Je kan ze in z'n geheel kopen of apart. Ik denk dat ik ga bieden op 1 van die flessen jif Ik heb maar een klein beetje nodig En tja die lepel en de plakband houder... Dat snap ik ook niet. Ik heb weleens zo'n zwitsal luierdoekjesbox te koop zien staan voor 2,50 Die kun je gewoon gratis blijven. Of je zit echt in de financiele problemen om zoiets op mp te zetten of je wil echt voor alles het onderste uit de kan halen Nog steeds een supertopic!!!!