Niet lachwekkend maar gezien het een MP ad is, wel het plaatsen "waard". Het is eigenlijk nogal triest! Marktplaats.nl - johanna - Oppas en Kinderopvang
Je laat je kinderen toch niet een week alleen bij een vreemde?? Die dan ook nog eens in je huis vertoeft... Brr nee, neem ze mee of ga niet dan.. Maar dit? Nee zou 't nooit doen... Je kinderen gaan voor (mijn mening)! En nog: ze zegt "de oudste" en "de middelste" maar hoe kan die nu de middelste zijn ,ze hebben er maar 2..?
misschien zwanger? die kunnen ze niet bij een ander dumpen dit vind ik wel afschuwelijk! wat zijn dat dan voor ouders?
Wat ik mij afvraag he, hoe komen jullie aan deze advertenties? Ik zit regelmatig op mp en ben nog nooit iets geks tegen gekomen
Ik kwam de ad tegen bij iemand op FB. Waar die hem weg heeft, geen idee Maar inderdaad, het is echt belachelijk. Inmiddels is de ad ook verwijderd zag ik.
Ik had hem ook p FB geplaatst en er zijn veel mensen die hem hadden gedeeld. Inmiddels is de advertentie verwijderd.
Hahaha, prachtig dit topic, ik ben fan! Ben zelf ook ff gaan zoeken, leuk tijdverdrijf! Marktplaats.nl - nike air 2 paar maat 37 en 37,5 wel vies modder enzo er aan - Schoenen Liefs,
Deze is niet zo zeer raar of vies, maar vooral ronduit asociaal! :O Marktplaats.nl - Schoonmaakster gezocht! - Huishoudelijke hulp Zelf je huishouden niet willen doen vind ik okey, maar om dan max. 7,50 te willen betalen per uur?! Ik werk nu voor 10,00 per uur, maar eigenlijk ligt de goede 'prijs' nu al rond de 12,50... :S Liefs,