Ik heb hem ooit gezien op de kamasutra beurs dat ie gebruikt werd tijdens zo'n show, die werden vroeger dus echt gebruikt hahaha
Marktplaats.nl > Braun - electrische tandenborstel met oplader - Witgoed en Apparatuur - Overige Witgoed en Apparatuur Gadverdamme!
ik wist het! mp is donders leerzaam en educatief! Marktplaats.nl > Wat is poep? - Contacten en Berichten - Advies en Oproepen zo toetst 1 woord in en krijg echt veel bull SHIT.... denk ga ook even op zoek was zelfs iemand die poepzakjes verzamelde...naja leeg dan
Moet je voor die rubriek geen geld betalen ook? Mijn moeder laatst, kocht een nieuwe trainingsbroek op MP, krijgt ze een groen-wit gestreepte, TWEEDEHANDS, boxershort opgestuurd.. Naaah, ik kwam niet meer bij.. Wel een beetje lullig voor haar natuurlijk.. zal eens vragen hoe het afgelopen is
Gezellige foto, zal vast bijdragen aan de verkoop: Marktplaats.nl > Cinderella dekbedovertrek ZGAN!! lits-jumeaux 2.40 x 2.20 - Huis en Inrichting - Slaapkamer | Beddengoed
whahaha ja dat hij dus niet verkocht word!! wat raar zeg maar goed te lui zeker om er een foto van te maken en toen bedacht ze zich dat ze er al een foto van had (namelijk met vaderdag).
Haha die foto van het beddendgoed! Zo wil je toch niet op marktplaats staan ! Draagt ook niet echt bij aan de verkoop, zon foto...
Marktplaats.nl > Gezocht Huurster Die Gratis Komt Wonen in Den Haag - Contacten en Berichten - Huisgenoten gezocht Dit is toch ook een beetje creapy of niet
Deze advertentie had hij in 2010 ook al geplaatst op mp.... Ik had zijn mailadres in google ingetypt. En toen kwam dezelfde advertentie te voorschijn.
Iemand nog een kunstgebit? Marktplaats.nl > tk kunstgebit - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Uiterlijk | Mondverzorging
Hmm, ze komt serieus over, maar ik zou haar toch echt niet aan mijn huisdieren laten komen... Bijklussende dierenarts. yeah right Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen