Deze is ook leuk van dezelfde adverteerder: Marktplaats.nl > schootkoffiemolen - Antiek en Kunst - Antiek | Keukenbenodigdheden
waaaahahahahaha hihihihihi *moet heel hard lachen* Heerlijke blunder hoor dit Ik moest ook 2 keer kijken op dat beest, vandaar dat ik hem ook geplaatst heb
gat jakkes bah, volgens mij is het een heel vies opgefokt type.... Hij heeft in ieder geval nu wel lekker veel bekijks
Ja, echt een blunder. Hebben jullie ook gezien hoe de foto's erop staan. Altijd een vieze achtergrond. Zou dat zijn huis zijn? Echt zo'n verzamelaar van oude spullen om te verkopen.
zo goed als nieuw Marktplaats.nl > latex rubber knalrood slipje kinky fetish - Kleding | Dames - Overige Dameskleding
ohhh de tranen zijn weer uit mijn ogen. Die reacties van al die advertenties van deze persoon werkte me op mijn lachspieren. Een ijzeren plaat....je mag er ook een pan op zetten. Kijk maarrrrrr Mensen fijn dit topic, in tijden niet zo hard gelachen!
heb net alle advertenties van die man/vrouw zitten bekijken.... hmmm past een paard deze laarzen niet???? Marktplaats.nl > 1 paar laarzen - Dieren en Toebehoren - Paarden en Pony's | Kleding en Laarzen volgens mij koopt hij inboedels op..... kijk maarrrrrr
Hier moest ik ook wel om lachen: Marktplaats.nl > eierwekker - Antiek en Kunst - Antiek | Keukenbenodigdheden
Meer mensen in voor een sheletje? :-D Marktplaats.nl > korte grijze sheletje - Kleding | Dames - Overige Dameskleding of een feun? Marktplaats.nl > feun - Kleding | Dames - Overige Dameskleding of een gedragen nachthemd (met of zonder vlekken....)? Marktplaats.nl > Nachthemd mt. M (nr.272) - Kleding | Dames - Overige Dameskleding
Haha een feun. Ik heb er één van speurders, die niet geschikt is voor de zwakke maag: gedragen wit slipje te koop aangeboden < Kleding - lingerie < Erotiek op Speurders.nl (Advertentie: 90432850) (Te vies voor woorden.. en de mensen die het ook nog willen hebben die zijn nog veel viezer).
echt GATVERDAMME, die kleur ook, een beetje rozig. En 3 dagen, wat zal dat meuren als je de vacuüm verpakking opentrekt. En die vieze kerels maar snuffelen *maakt kokhalsbeweging*
hahahha de lachkriebels begonnen spontaan weer te werken bij de paardrijlaarzen en de wekker. Soms heb ik zelfs bijna het idee dat die gene het op rijm probeert te doen haha
Marktplaats.nl > droog molen - Huis en Inrichting - Overige Huis en Inrichting Whahaha! Als je tijd over hebt...