Das maar een muis....wij hebben een opgezette hond in huis. Mijn man kon zijn hondje gewoon echt niet missen (was al voor wij elkaar leerde kennen)
serieus? o dat lijkt me zó creapy! vond je dat niet vreemd toen je samen ging wonen? kon mijn lieve hondje ook niet loslaten maar om haar nou op te zetten gaat mij wat te ver. hoort nou eenmaal bij het leven. kan ik net zo goed mn opa opzetten omdat ik m niet kwijt wil. lijkt me zó vreemd en wat vinden vrienden en familie ervan?
Respect... ik zou dat echt niet kunnen, vond de urn van mijn overleden hond al eng in het begin. Maar het is een mooie ode aan het overleden dier..
Ik heb hier 10 bokkenkopjes in huis, foto's van min vriend met afgeschoten wild, een geweer aan de muur, mijn honden spelen met een blok hout met daar omheen de vel van een vos en soms is de schuur een mortuarium ach, je went eraan
Hahaha moest hier wel even om lachen... ben nogal visueel ingesteld en zag meteen een opgezette opa voor me
Nou was ik al opgezette dieren gewend vanuit mijn opleiding, heb zelf ook dieren moeten ontleden enzo. Beestje ligt in zijn mandje bij ons op de slaapkamer, dus verder niemand ziet 'm.
haha achja de verkoper is wel eerlijk toch vraag ik mij soms af.... waar zijn jullie naar opzoek dat jullie dan op zulke advertenties stuiten