Heel goed!! Ik kan daar zo boos om worden. Is dit gewoon serieus?? Pff eerst willen fokken, dan is ze te oud om te fokken en oja mevr. Heeft last van chronische vermoeidheid, waardoor ze helemaal niet voor dit lieve beestje kan zorgen....Hopelijk vindt dit lieve beestje heel snel een baasje die er helemaal voor haar kan zijn!
Nou ben ik zelf eigen best wel een dierenliefhebber, maar moest toch wel een beetje gniffelen om deze beschrijving. Komt op mij over dat als je ze nu in de pan gooit , ze met de kerst wel klaar zijn: ⥠Slacht Konijnen - Konijnen - Marktplaats.nl
Natuurlijk is dat geen grap, dat zijn gewoon slachtkonijnen die je kan bestellen en dan net voor de kerst geslacht en al op kan halen.
Ik was op zoek naar carnavalskleding... en toen kwam ik dit tegen: ⥠Marktplaats.nl - Advertenties van jud uit Teteringen Ik snap niet dat iemand zo'n foto's van zichzelf op marktplaats zet...
Oooh wat erg. Nou die wil je echt kopen! Geeft toch niets dT deze al gedragen is. Je ziet tenminste door wie
Oooo gatverdamme! En alles is ook veelste klein en zit he-le-maal niet mooi! Nee, zo verkoop je het wel..