hahaha ik heb ook even naar die advertenties van Jud gekeken maar mijn god.... wat erg En er dan ook nog bijzetten nieuw terwijl ze daar staat in dat ding.. vind dat echt niet nieuw als ze er nog in poseert.. gadver.. haha
Wat toevallig dit topics eens aan het bekijken, maar dit kan ECHT NIET!!! Adam en Eva spant de kroon haha..
Voorpagina marktplaats. Let op, niet gratis! ⥠Voetenbankje - Banken | Voetenbanken en Poefen - Marktplaats.nl
Oke, misschien geen grappige advertentie, maar wel een grappige correspondentie! ⥠Fleece plaid nieuw! - Stoffering | Tapijten en Kleden - Marktplaats.nl POLARVIDE Plaid - IKEA Mijn bod: 50 cent. Van adverteerder ontvangen: Goedenavond ,U mag de fleece plaid hebben voor 5 groetjes Sara. Verzonden: Hahaha, nou dan koop ik wel een nieuwe bij de ikea voor 2.79. Neem aan dat je zelf de originele prijs ook wel weet. Van adverteerder ontvangen: U bod is verwijderd !! want ik geef hem nog liever gratis! weg , want wij zijn niet gediend van onbeschofte mails Verzonden: Iemand die een product voor 2x de nieuwprijs probeert te verkopen, das pas aso. Van adverteerder ontvangen: U mails zijn doorgestuurd naar marktpaats zoals wij al hadden verteld wijzijn hier niet van gediend! Verzonden: Je kunt je afvragen of mijn mailtje onbeschoft was. Jouw reactie daarentegen spreekt boekdelen. Volgens mij heeft iemand last van stress.
Haha ik zat er ook al naar te kijken! Volgens mij is het niet één en dezelfde persoon als je kijkt met de 'kontfoto' met bilspleet. Dat is volgens mij een heel ander figuur.