En er is gewoon al 100,- euro op geboden. Op een canvastas? Tjee alleen de hengsels en de rand is van leer.
Nog een paar veel te dure lelijke tassen: ⥠Gucci Soho Nieuw!! - Tassen | Damestassen - Marktplaats.nl ⥠Echte celine bag - Tassen | Damestassen - Marktplaats.nl !!! ⥠Hermes Lindy bag - Tassen | Damestassen - Marktplaats.nl ⥠Gucci tas met bon - Tassen | Damestassen - Marktplaats.nl ⥠LOUIS VUITTON ARTSY - Tassen | Damestassen - Marktplaats.nl ⥠Merktassen burberry en LV - Tassen | Damestassen - Marktplaats.nl ⥠Gucci Jackie bag beige/bruin - Tassen | Damestassen - Marktplaats.nl Zo staan er nog wel 30 op. Om nu te zeggen dat ze mooi zijn vind ik teveel moeite hoor. Die ene zwarte gaat nog wel, maar de rest is gewoon ronduit lelijk als je het mij vraagt.
Maar Kim, dat is gewoon smaak toch? Vind het verder geen lachwekkende advertenties ofzo Ik geef zelf ook veel geld uit aan tassen. Ieder z'n ding toch
Haha.. Over smaak valt niet te twisten zeggen ze weleens. Ik heb 1 dure tas, of althans, ik vind hem duur. Hij was 170 euro, en stond er 3 uur naar te staren in de winkel, en liep 3x terug voordat ik hem toch maar kocht omdat ik hem echt niet kon laten staan. Maar iedere keer als ik die tas draag vraag ik me wel af waarom ik daar in godsnaam 170 euro aan uitgegeven heb. Oke, het leer is extra zacht en soepel, en de binnenkant wat luxer. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Sommige tassen die hier in de advertenties staan zijn gewoon echt spuuglelijk. Dezelfde tas heb je op de markt voor 3,50 in de aanbiedingenbak omdat niemand m koopt. Zijn geen gekke advertenties, ik snap het gewoon alleen niet
Dat slaat nergens op. Een echte tassenliefhebber ziet in een oogopslag of het om een cheap ass namaaktas van de markt gaat of een echte designertas...
Ik ben ook geen echte tassenliefhebber. Ik zie het ook niet wat er nou zo apart aan is of wanneer het een nepperd is. Maar chiggy ff nieuwsgierig he, maar geef jij dan ook echt 1000,- aan een tas uit? Gewoon benieuwd hoor, ik probeer het te begrijpen. Ik steek dat geld liever in mijn huis bijvoorbeeld, dat snapt ook niet iedereen.
Ja dat heb ik ook, ik vond 170 euro al erg veel geld voor een tas, en al is het wel echt mn lievelingstas geworden die overal mee naartoe is geweest, toch denk ik iedere keer ja dat was wel 170 euro aftikken bij de kassa. En natuurlijk zie je wel het verschil tussen een hele goedkope van de markt en een duurdere uit de winkel. Maar ik zie geen verschil tussen een tas van 50 euro of 1000 euro. Heb je die zwart witte in het rijtje gezien, die celine tas? Die ziet er echt ontzettend goedkoop uit, en dat was ie blijkbaar niet.
Ik zou het niet kunnen hoor, zoveel geld voor een tas. Ik sta al te bakkelijen om een tas van 35 euro Zo'n dure tas zou bij mij alleen maar in de kast liggen, veels te bang om hem te gebruiken denk ik.
Hihi, vooral ook die beschrijving Beschrijving Hij ziet er goed uit en overal gebruikt worden. Stevig en ruim
Mocht er iemand nog op zoek zijn naar een spannende outfit voor kerst.. Ze heeft een nieuwe advertentie geplaatst!
Iemand nog een toiletborstel nodig? ⥠Droomvlucht toiletborstel Efteling - Woonaccessoires | Overige - Marktplaats.nl
Lees de tekst eens door in de volgende advertentie, die mag eerst wel eens wat aan zijn (of haar) taal gaan doen. Marktplaats.nl - Doris - Huishoudelijke hulp