Mijn dochter wordt 7, laat ik vast een paaldansparty voor haar en haar vriendinnetjes boeken: Marktplaats.nl - kinder party verzorgd je bij Sportiefpaaldansen V/A 7 jaar - Kinderfeestjes en Entertainers
Ja ik heb gevaagd hoe ze bij die hoge prijzen komt.. Of ze soms in financiële problemen zit of gewoon echt geen benul heeft. Geen reactie nog. Over dat paaldansen, ik zou dat ook nooit doen of oke vinden maar sommige mensen zien het wel als sport. (Ik niet..)
Ook al is het tegenwoordig niet alleen meer erotisch bedoeld toch zou ik nooit een kind hieraan willen zien slingeren.
Ik vind dat paaldansen ook schokkend voor kinderen ja, ik zou mijn dochter ook niet naar zo'n feestje laten gaan.
Mag mijn dochter van 8 maanden komen kijken? Jemig paaldansen vind ik ook echt niet passen op een kinderfeestje.
Advertentie is niet zo spannend. Maar is die voering nou van katoen of van polyester? ⥠100% leren jasje met afritsbare capuchon - Jasjes, Kostuums en Pakken - Marktplaats.nl
Volgens mij mag dat officieel ook niet ivm de ontwikkeling van de heupen. Ik weet niet precies hoe het verder zit, mijn zus geeft les in kinderzumba en zij vertelde mij dat ze bepaalde bewegingen niet voor de kinderlessen mag gebruiken juist voor die heupontwikkeling.