Nee dat zeg jij niet . Ik bedoelde dat er bij de advertentie staat dat hij nieuw is... verkeerde gequote
⥠Luxe leren eetkamer stoelen - Stoelen - Marktplaats.nl Snap ik het nou goed? Als ik twee keer drie stoelen koop betaal ik max. 90 euro, koop ik ze in 1 keer ben ik 200 kwijt... Of ben ik nu zo blond???
Dan ben ik ook blond. Als ik ze allemaal per stuk zou kopen dan ben ik 90 euro kwijt. Maar in zijn berekening dus 200 Mooie aanbieding
`k Ga het eens even vragen... Dag, begrijp ik het nou goed, als ik alle zes de stoelen apart koop betaal ik 6x15 =90 euro, koop ik ze ineens, ben ik 200 euro kwijt? Ik heb wel interesse, maar dan graag voor 90 euro, maar dan wel voor allezes.
Whaha, begon ook een beetje aan mezelf te twijfelen . Maar ik zou ze gewoon in 6x kopen, scheelt je een hoop geld .
--Dit klopt. We kunnen er zelf eigenlijk nog geen 6 missen....Maar voorruit. Ik heb al een bod gekregen voor 200 EUR maar deze persoon kan de 6 stoelen niet binnenkort ophalen, dus valt af. Ons laatste bod is 190 EUR voor alle 6. De stoelen hebben 250 EUR per stuk gekost en zijn zo goed als nieuw. Kleur: bruin en ideaal: afwasbaar. Als je er geen zes wil hoor ik het graag.-- Dit kreeg ik als reactie... Vind het maar vreemd...
Een 'zo goed als nieuw' verjaardagskaart. Wat moet ik daaronder verstaan? ⥠Verjaardagskaart Met Envelop >Gratis Verzending!< - Kaarten | Zelfgemaakt - Marktplaats.nl Bekijk de overige advertenties ook, ze rekent geen verzendkosten. Volgens mij leg je dan geld toe wanneer je een tijdschrift verkoopt. Er zijn ook nog leuke 'blauwe gaatjes handschoenen'. Wie biedt? ⥠Blauwe Gaatjes Handschoenen >Gratis Verzending!< - Mutsen, Sjaals en Handschoenen - Marktplaats.nl
Huh?! Kunnen/willen ze die stoelen nou wel kwijt of niet? Wat een raar verhaal... Ik zou ze nog wel even laten staan als ik er dan EUR 200 voor kan krijgen ipv EUR 90. Is een hoop geld! Ik kom genoeg leuke dingen tegen op MP, maar vergeet steeds het hier te posten! Edit: net de advertentie nog eens bekeken en daar staat dat het EUR 15 per stoel is als je er 1-3 koopt. Dus lijkt er op dat ze er eerst maar 3 kwijt willen of zo? Vanaf 4 wordt het duurder. Rare berekening en rare advertentie, als je er maar 3 kwijt wilt zet er maar 3 neer en niet ook de 3 die je eigenlijk nog niet kwijt wilt.
⥠Hoogseizoen knaller: 9 dagen naar Spanje met 5 personen - Campings - Marktplaats.nl lachwekkend leuk!