Volgens mij is die trein nagemaakt aan de hand van die trein van het treinongeluk in madrid een paar jaar geleden.
Iemand nog op zoek naar een leuk cadeautje? ⥠Giftset - Overige Kinderen en Baby's - Marktplaats.nl
⥠Nieuwe ongebruikte kinderwagen - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl Niet duur voor een nieuwe bugaboo
Nieuw en ongebruikt?? Dat ding komt uit het jaar 0 ofzo, en is vast en zeker wel gebruikt lijkt me. Waarom koop je een wandelwagen en gebruik je hem niet?
Omdat je kindje tijdens de zwangerschap komt te overlijden maar je het nog niet aan kunt om afscheid te nemen van de spulletjes? Een vriendin van mijn moeder heeft zo al jaren een babykamer, maar een kindje zal er nooit in komen te liggen.
Mijn moeder heeft inderdaad ook pas járen nadat mijn broer overleed (hij werd dood geboren) zijn babyspulletjes weggedaan. Overigens vind ik 250 euro voor zo'n 'ouderwetse' kinderdagen best duur, ook al is het ongebruikt... Maar zulke wagens hebben vaak niet eens zwenkwielen. Ik heb bij mijn middelste een veel modernere wagen tweedehands gekocht voor 50 euro.
Ik vind het ook duur hoor, deze is net te nieuw om vintage te zijn, want die zijn wel weer veel geld waard. Nu moet ik eerlijk zeggen dat hier in de UK heel veel wagens geen zwenkwielen hebben, je ziet hier echt wagens te koop voor 200£ (en verkocht worden) waar je op marktplaats nog geen 10tje voor zou krijgen.