⥠Voormalig boerderijtje, volledig ingericht - Huizen te huur - Marktplaats.nl Te huur in Friesland voor 4 nette heren in bosrijk gebied voor vakantie . Of voor buitenlandse werknemers of werknemers uit het Oostblok. Blijkbaar zijn mensen uit het Oostblok geen buitenlanders.
Haha, volgens de adverteerder is deze al meer dan 75 jaar oud..... Ik denk eerder uit 1975, dus 39 jaar! Maar nee, vind ze beiden niet mooi.
Ik denk dat er nog kopers voor zijn ook! Ik zie steeds vaker mensen achter die oude wagens lopen, lekker retro, lekker hip. Deze moeten wel behoorlijk opgeknapt worden. Aan de advertentie voor het vakantiehuisje zie ik niet zo veel raars, er staat 'buitenlandse werkn.werknemers bv uit het oostblok', dat klopt, toch? De 'nette heren' is wat apart omschreven, maar ik snap wel wat ze bedoelen, hahaha.
1500 euro pm voor 80m2 in een gat in friesland is overigens ook reëel. Je kunt er eventueel nog een weiland bij huren ook.
Ik heb gister avond zo hard moeten lachen om sommig advertenties.. Zoals dat luier treintje, ikea set en die vrouw die dr truitjes showt in dr onderbroek. Ik had gewoon de slappe lach ervan.
o crap zag er gister 1 omg die was echt erg. zo ff zoeken of ik m nog kan vinden. iemand verkocht zijn trampoline maar had m al uit elkaar en dus een oude foto op mp gezet. alleen haar puber dochter lag erop met een bikini/badpak. vind dat echt zó fout he om zulke foto's op mp te zetten bij je advertentie
wha gevonden! nou is er niks mis met de foto als het gewoon voor prive is. maar niet voor bij een mp advertentie! ⥠Grote trampoline in goede staat - Speelgoed | Buiten | Trampolines en Springkussens - Marktplaats.nl
Mooi prijsje... ⥠Panasonic Draadloze Telefoon KX-T4301 + Antwoordapparaat - Vaste telefoons | Handsets en Draadloos - Marktplaats.nl Allemaal mooie prijsjes trouwens :O ! ⥠Marktplaats.nl - Advertenties van toekan uit Amstelveen
Zeer bijzonder modern toestel voor een mooie scherpe prijs De foto van de trampoline is idd een beetje raar. Zou mijn dochter nooit op deze manier op een openbare site zetten.
De oplossing brrrr....... ⥠Bogeyman egg seperator - Overige Diversen - Marktplaats.nl zien er vies uit maar zijn ze niet hoor ⥠Reef slippers maat 40 / 41 - Schoenen - Marktplaats.nl
Hier ook nog een mooie salontafel.. Wel handig met die wielen en mooi strak design.. ⥠mooie salontafel op wielen - Tafels | Salontafels - Marktplaats.nl En misschien dan nog n paar mooie eetkamerstoeltjes? Helemaal in de kleur van nu? ⥠zeer aparte waaarschijnlijk franse industriele stoelen - Stoelen - Marktplaats.nl En voor zo'n mooi prijsje