kleur roze...... volgens mij was die eerst rood! Enneuh...beetje roestig met schuurpapiertje verholpen
Voor maar 2000 euro, een koopje. ⥠bruin leren bankstel prominent - Overige Huis en Inrichting - Marktplaats.nl
In jouw link staat er nog gepijpt. Ze had het zelf door of erop gewezen want nu staat er gepimpt Die barbecue lijkt me zo ongeveer overleden.
Als je kijkt bij de rest van de advertenties van deze adverteerder, dan heeft ze overal van die belachelijk hoge prijzen. Die word echt rijk als mensen het daadwerkelijk zouden kopen voor dat geld.
Wat een zooitje Ik ken iemand die aan dit profiel zou voldoen Veel troep voor een hoop geld... Moet er vreselijk om lachen.
Ik heb hier advertenties van die gekke " kijk maarrrrrrr"-man. ⥠200x90 vuren tafel - Tafels | Eettafels - Marktplaats.nl ⥠wijzers 52 stuks - Antiek | Klokken - Marktplaats.nl ⥠kapstok heeeeeeeel oud - Woonaccessoires | Kapstokken - Marktplaats.nl En dan die zin: lange jassen kunnen er ook aan (hoger vastmaken) ⥠stapelstoel 12 x - Stoelen - Marktplaats.nl ⥠zinken wasteilen - Tuindecoratie - Marktplaats.nl ⥠bimbammer boing boinger enz enz kwartierslag - Antiek | Klokken - Marktplaats.nl ⥠brabantia broodtrommrl knal rood - Keuken | Keukenbenodigdheden - Marktplaats.nl ⥠trampoline groot - Speelgoed | Buiten | Trampolines en Springkussens - Marktplaats.nl Geschikt voor de leukste thuis, hihi.
⥠Zeer onpraktisch tijdschriftenrek (design) - Woonaccessoires | Schalen en Manden - Marktplaats.nl Ik moest hier heel hard om lachen!
Dames, ik heb even de stoute schoenen aangetrokken: Beste tcharles, Ik ben lid van een forum, waar wij al een zeer lange tijd uw advertenties volgen. We vermaken ons heerlijk bij alle geweldige beschrijvingen in de advertenties. Na lange tijd zijn wij o zo benieuwd welke geniale man achter deze advertenties zit. We zouden zo graag meer willen weten wat voor persoon u bent en hoe het komt dat elke advertentie weer zo heerlijk beschreven is. Ik dacht, laat ik de stoute schoenen aan trekken en gewoon eens een mailtje sturen. Groetjes Wendy, en een hoop anderen die 'fan' zijn van uw advertentie