'Bijna gratis'. Dat vind ik altijd zó irritant! Ze weten vast dat er mensen zijn die op marktplaats zoeken op 'gratis' en die dan hun advertenties te zien krijgen.. Ik vind het verschil tussen 25 en gratis ook behoorlijk, trouwens, om nog maar niet te spreken over wat dat ding echt waard is
Dat kratje, afschuwelijk. Een 5 jarige zou het nog mooier maken dan dat. En over irritant gesproken, wat ik heel vervelend vind de laatste tijd is dat als je iets zoekt, je heel veel bedrijfspagina's erbij krijgt.
Die jeanine heeft er nogmeer: ⥠partij glamour zonnebrillen met strass desingner! - Zonnebrillen en Brillen | Dames - Marktplaats.nl Designer brillen?! Ik zie marktbrillen -_-
Weet niet of deze al gezien is; ⥠Zwarte kat behekst - Katten en Kittens | Raskatten | Korthaar - Marktplaats.nl
Is niet van marktplaats, maar niet helemaal off topic dacht ik zo Septemberspring Galerie: Babyslingers Er staat bij dat ze nog even moet wachten tot ze 1 van de 2 slingers op moet hangen ....
ze is zwanger en weet niet of het een j of een m is. vandaar dat ze 2 slingers heeft gemaakt en als t kindje geboren is, hangt ze dus 1 van de 2 slingers op
ja ze heeft m wat dom gemaakt idd, lijkt alsof er BOY staat, maar er staat baby als je alleen de echte letters leest
Nee,er staat gewoon "baby" alleen heeft de dame dingen ertussen gehangen en lijkt het alsof er Boy staat door de beschuit op het einde. Die had ze beter in het begin kunnen hangen