Zou deze man weten dat de ruit spiegelt? Marktplaats.nl > fisher price geo trax trein - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Fisher-Price
Ik vind het vooral grappig dat het er best uit ziet als een tienerkamer, met die computer en de kaartjes die er staan, maar dat er wel een huge poster hangt van Bert en Ernie
Het lijkt wel alsof er een vrouw naast staat in de blote borsten. Hier nog een leuke van die 'kijk maarrrrrrrrr' - man. Marktplaats.nl > 3 theepotten - Antiek en Kunst - Antiek | Keukenbenodigdheden
Marktplaats.nl > No 45 - Badgel Fletcher hotel - Verzamelen - Overige Verzamelen De douchegel verkopen die je gratis uit een hotel hebt meegenomen? Duuuuus
Ik vind dit soort dingen altijd zo Marktplaats.nl > Nieuwe trouwjurk Linea Raffaelli - Kleding | Dames - Trouwkleding en Trouwaccessoires sneu.....Ongedragen trouwjurken
Niet echt grappig maar ik snap totaal niet wat er bedoeld word met: niet gelopen..... Marktplaats.nl > Kaart hond honden coton de tulear (1002) - Verzamelen - Ansichtkaarten | Dieren By the way het zijn wel mooi de honden van mijn ouders, ik wist niet eens dat er ansichtkaarten van waren.
Ik vraag me ook af hoe oud het allemaal is. Wij waren dit weekend in een Fletcher hotel (en dat beviel zo goed dat ik op MP naar bonnen aan het zoeken was, daarom kwam ik deze advertentie tegen ) en daar hadden ze geen losse flesjes maar 1 grote pomp voor douchegel, en 1 grote pomp voor shampoo. Weet natuurlijk niet of dat alleen in dit hotel was, of dat ze in alle hotels allang geen flesjes meer gebruiken