⥠Schitterende kinderwagen volledig compleet - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl Schitterende kinderwagen!
Ze heeft ook een schitterende step! Zo'n ding stond vroeger bij mijn oma in de schuur.... ⥠Schitterende kinder step - Speelgoed | Buiten | Voertuigen en Loopfietsen - Marktplaats.nl
Ik kwam laatst iemand op FB tegen die zijn rekeningnummer erop had gezet, omdat hij op vakantie ging en zn telefoon kapot was...... Heb meteen even gereageerd dat als iemand het miljoen in zn la heeft liggen ik ook interesse heb
Ja, alleen de dvd staat meerdere keren op marktplaats, maar volgens andere advertenties gaat hij heel ergens anders over
Hij had vast gehoopt dat hij hier over ging De hoes ziet er ook niet naar uit dat hij daar over zou gaan haha!
Neeee, en dan nog 25 vragen Ik zag net trouwens dat de dvd-man ook nog een heleboel andere advertenties heeft, met hilarische omschrijvingen ⥠Marktplaats.nl - Advertenties van van Densen uit Tilburg Deze is ook echt prachtig; ⥠Haardvuur - Dvd's | Overige - Marktplaats.nl
Nou hij rijd eigenlijk wel fijn enige nadeel is dat de kinderwagen geen zwenkwielen heeft. Mijn schoonouders hebben namelijk vorig jaar dezelfde kinderwagen via MP gekocht voor ons zoontje vandaar dat ik het weet Ons zoontje zit er heerlijk in! Lijkt het fijner te vinden dan onze Bugaboo.