Nog leuker, want ze heeft diezelfde dag ook deze neergezet Marktplaats.nl > Super! grote Lounge bank - Huis en Inrichting - Banken | Bankstellen Onderaan staan zowel haar naam als de naam van haar vriend en die beschadiging op de rechterkant is te verklaren als je de voorgeschiedenis kent p.s. na 4 jaar waren ze wel uit gelounched? Hij dus niet
Even een nieuwe impuls: Marktplaats.nl > Damesfiets te koop - Fietsen en Brommers - Fietsen | Dames | Damesfietsen Ik heb ook nog een paar fietsen te koop waarvan ik de sleutel kwijt ben, af te halen op elk willekeurig station in nederland
Geweldig deze. Kijk vooral naar de 2e en 3e foto Marktplaats.nl > Super grappig skalet / geraamte - Huis en Inrichting - Woonaccessoires | Overige
hihi zo'n skelet hadden wij vroeger ook op school in het biologie lokaal. veel grapjes mee uitgehaald
Marktplaats.nl > Chicco wipstoel - Kinderen en Baby's - Wipstoeltjes gadverdamme zeg, die durf je toch niet zo neer te zetten en aan te bieden!?? en nog geld er voor willen ook? BAH haha ik zou me echt kapot schamen, zou de kringloop er nog niet voor durven te bellen denk ik
Zou het niet eens willen als ik er geld bij zou krijgen.....ieuwwww kan beter naar de stort gebracht worden.
en eefke bevalt ie? heb je hem nog schoon kunnen krijgen? jeetje ik zie gewoon kerstpakjes op mp, waar ze 7,50 voor durven te vragen die ik van de week gekocht heb voor 2,50!! en dan willen ze nog serieuze biedingen ook! niet eens nieuw!! mn mond valt gewoon open, kwam 1 pakje tegen, toen de 2e etc etc...pff en dan vinden ze het gek dat maar 0 tot 11 mensen de pagina bekeken hebben haha
Zelfs de gratis box voor zwitsal luierdoekjes in te doen staan te koop snap dat ook nooit. Dat je iets wil verdienen op iets waar je veel geld voor betaald hebt en wat er nog prima utziet, ok, maar idd pakjes die nieuw 2,50 kosten en die dan vkopen voor 7,50 dat begrijp ik ook niet...
nou moet wel lachen want er staat ook, alleen serieus bieden want onzin biedingen zijn onacceptabel en worden per direct verwijderd...ehhh oke... als je dan 2,50 biedt nou dan krijg je me een veeg