Ja, maar er is een hele markt voor gedragen slips. Zie advertentie hieronder. Is ook een vorm van thuiswerk. ⥠Voor liefhebbers: gedragen strings/slips - Ondergoed en Lingerie - Marktplaats.nl
Woah leuk om je centjes mee te verdienen Ik kende een gast die kickte op schoenen. Die fietste de stad door, keek naar de grond en stopte met piepende remmen wanneer hij mooie exemplaren voorbij zag komen. En bood die vrouwen vervolgens geld aan. Haha echt creepy
nou ik zal je zeggen... ik heb eens een lingeriesetje erop gezet. ongedragen natuurlijk het paste niet meer toen ik het wilde dragen.. werd ik gebeld door een "meneer" die had er wel belang bij maar dan moest ik wel eerst de string een dagje dragen en ongewassen opsturen!! hij was wel zo slim om anoniem te bellen maar jakkie wat pervers!!
Haha, dat heb ik vaker gehoord. Of vrouwen die schoenen te koop aanbieden, dan worden ze benaderd door (veelal) mannen die dan vragen of ze die schoenen aan willen trekken en dan een foto daarvan willen opsturen hahaa Omg. te erg eigenlijk... bah!
⥠Antraciet grijze twee persoons bank met kattenliefde 180x90 - Banken | Bankstellen - Marktplaats.nl Mooie bank erbij. ⥠Paarse sportBH maat L (42-44) H&M sports - Sportkleding - Marktplaats.nl
⥠Voedingsbh cake lingerie maat 80c - Positiekleding - Marktplaats.nl Tja.. zou m wel eerst gewassen hebben / zorgen dat die vorm eruit ging voor ik er een foto van maakte
OMG die bank! Als student zou ik het gratis nog wel willen maar er voor betalen echt niet. Ik snap alleen niet wat er met die sportbh is?
Die bank, hij wil er nog 50 voor. Hier laatst ook onze kapotte bank erop gezet, wel gratis en wordt idd binnenkort opgehaald door een student.