⥠kousenvoetje gebruikt, wit badstof - Sokken en Kousen - Marktplaats.nl Om in de gedragen dingen te blijven. Die teennagel die eruit steekt, hilarisch!
Ja bij die voedingsbh zie je je tepel afdruk maar die paarse sportbh die ik quote daar zie ik echt niets bij
⥠avent Philips borsthaar kolf! - Babyvoeding en Toebehoren - Marktplaats.nl sinds wanneer bestaat er ook een borsthaar kolf
⥠avent Philips borsthaar kolf! - Babyvoeding en Toebehoren - Marktplaats.nl Zonder de 40 voor het www wel. 😉
hahahaha ik heb t redelijk kunnen lezen. idd erg klein maar mn ogen zijn gelukkig uitstekend. lollige advertentie int kort: hij zet verkoop tekst neer, hoe geweldig dat ding is en het net een echte piano is met demo geluiden en opnemen werkelijkheid: klote pakket was loeizwaar, in elkaar zetten een ramp, gaatjes komen niet overheen, toch de schroef er doorheen gejakkerd. nu is zijpaneel ofzo stuk. geluid was om te janken, zelfs zijn 5jarige haalde zijn neus er voor op en dat alleen een oen zich er laat intuinen met die mooie verkooptekst en foto's, een oen zoals hij
Hmmm, op de website was hij inderdaad beter te lezen, sorry! *weet uiteraard nu de website niet meer...* Liefs,
Iemand interesse? ⥠Gedragen Dolce en Gabbana slip - Ondergoed - Marktplaats.nl Zie ook de andere advertenties. 😷😷😱😱
Ik zag bij de serie op tv van bobbi Eden, dat ze ook flink verdiend door d'r gedragen slipjes te verkopen. Ieuw, zijn er echt mensen die kicken op gedragen ondergoed. Met strepen en al blegh