haha die andere advertenties idd ook. Pop op stoel 'ziet er goed uit' oog hangt wat lam erbij. lijmstick 1,- die dingen zijn nieuw 1,- en dan heb je er 3 ofzo kacheltje 'ziet er goed uit' uit het stenentijdperk. lol
Ik zag iets stoms voorbij komen, maar dan niet op marktplaats, maar een plaatselijk snuffelhoekje op facebook. Iemand verkoopt een vvv-bon twv 25 euro, en wil er ook 25 euro voor hebben. Waarom zou ik dan zo graag die bon willen kopen? Ik kan toch ook gewoon zo met 25 euro betalen in winkels? En dat kan ze zelf ook...
Ja dat zie ik zelf ook vaak voorbij komen. Tegoedbon van xenos/Hema etc van 20 euro voor 20 euro. Dat vind ik nogal nutteloos haha
Haha er is nog een bieder op die sok ook! En zo'n waardebon verkopen is idd wel typisch.. wie zou dat kopen, hihi!
⥠kersen kleur kinder box met boxkleed. Ook te koop icm baby - Boxen - Marktplaats.nl Iemand een baby?
Het is ook echt zoooo moeilijk om een foto zonder baby te maken moet ie eerst uit de box gehaald worden. Kost gewoon te veel tijd & energie 😂
Maar het gaat denk ik vooral om de titel van de advertentie. Blijkbaar hebben ze daarom ook de baby afgebeeld
Dit zal vast al een keer genoemd zijn, maar ik vind dit lachwekkend, ontstellend en triest tegelijk. ⥠Vind gedragen in Ondergoed en Lingerie op Marktplaats.nl
Hier moest ik ook wel om lachen... Als je maillot snel uitspreekt, klinkt het inderdaad zo. ⥠myjo - Babykleding | Maat 80 - Marktplaats.nl
Dit doen vaak mensen die geen waardebonnen willen maar gewoon cash geld. Bijvoorbeeld een waardebon van een winkel waar ze nooit komen of mensen die zo 1-2-3 niet weten bij welke winkel ze een VVV bon kunnen inleveren en het dan liever omruilen voor geld wat ze in hun beurs kunnen stoppen (om vervolgens toch weer uit te geven )
Nog even gauw opruimen vóór we een foto maken? Ach, waarom ook wachten tot je klaar bent met opruimen.. ⥠Mooie speelhuis - Speelgoed | Buiten | Speeltoestellen en Speelhuisjes - Marktplaats.nl
Ik begreep niet wat je bedoelde. Rommel valt toch mee en speelhuisje ziet er heel netjes uit. En toen vergrootte ik de foto
O jaaa, ik heb nog even door haar andere advertenties gekeken. 'Voedingkabel' hahaha. EN inderdaad 1 sok! Die heeft gewoon al haar prul op de foto gezet, daar moet ze lang mee bezig zijn geweest. En alles ziet er goed uit