Ns trein vertrektijdenbord GOUDA 25,00 ⥠Ns trein vertrektijdenbord GOUDA - Woonaccessoires | Wandborden en Letterbakken - Marktplaats.nl Iemand?
Jemig Ik ga niet beweren dat het bij mij altijd netjes opgeruimd is, maar je kunt toch wel één hoekje in huis vinden wat er een beetje redelijk uitziet, voor je foto's maakt?
O ja je brengt mij op een idee... Zal mijn verzamelende schoonvader geweldig vinden. Schoonmoeder wat minder.
⥠2x salontafel landelijk nieuw!! - Tafels | Salontafels - Marktplaats.nl Hier kan ik echt heel slecht tegen, die tafels komen bij de action vandaan en zijn 18 euro per stuk geloof ik en er dan bij zetten geen Ikea kwaliteit. Sorry kan ik echt niet tegen....
Als je goed kijkt zie je een kleine roze veroorzaker van een hoop rommel Op de laatste foto's is het kastje op de achtergrond wel weer dicht.
Wel super leuke tafeltjes, wist niet dat de action deze had. Buiten dat belachelijk dat mensen dit doen. Zelfde als kortingsbonnen verkopen die je gratis hebt gekregen ergens bij.
⥠Blouses van verkoper QQ met zweet en andere vlekken - Merkkleding | Blouses en Tunieken - Marktplaats.nl Oeps
Dit is de eerste keer dat ik er een vind die in het topic past: ⥠Brocante grote sieradendoos met 2 kleinere gevoerde doosjes - Curiosa en Brocante - Marktplaats.nl Afgezien van het feit dat ik iets wat van de Xenos komt geen brocante zou noemen, zou ik ook zeggen: trek even iets aan, zeker als je je naam en nummer erbij zet...
⥠1 huisgenoting gezocht - Huisgenoten gezocht - Marktplaats.nl Lekker gezellig. En misschien is dit wat voor een student Nederlands? *proest*
300 een koopje zeg! En heerlijke regels ook, wie wil dat niet overdag de hele dag niet in het huis mogen komen en s avonds lekker op tijd onder de wol.