haha, zie net dat men harembroeken ook wel een 'drollenvanger' noemen, ik lag helemaal dubbel toen ik dat las/zag Marktplaats.nl - drollenvanger kopen of verkopen - Vind drollenvanger goedkoop op Marktplaats.nl
Ook niet echt fris Marktplaats.nl > massage tandenborstel voor doorkomende tandjes - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging
Helaas is de advertentie verwijderd maar diegene bood nog goed uitziende geox meisjesschoenen aan, ze stonden bij zgan. Hadden flinke kale neuzen.. ik snap dat echt niet hoor. Heb diegene ook een mailtje gestuurd (net mailtje ;p)
kijk ook vooral naar de pijpen van deze gedragen (bah*bah) boxer!! Marktplaats.nl > Set van (gedragen) strings, maat M-L - Kleding | Dames - Ondergoed en Lingerie
Ook erg handig voor op vakantie! Marktplaats.nl > Tandenborstel op batterij en watersproeier op batterij - Caravans en Kamperen - Kamperen | Toebehoren
De haren zitten er nog aan Marktplaats.nl > Trimmer / Neustrimmer - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Uiterlijk | Haarverzorging
Haha goed dat ze erbij zette wat het was, had het zelf niet gezien haha Had je ook gezien dat ws haar huis zo leeg is met 618 advertenties die ze op mp heeft?
BAH!! Ik snap niet dat je een gebruikte tandenborstel, gebruikt ondergoed en een gebruikte haartrimmer durft te verkopen, je weet maar nooit wie of wat dat ding gebruikt heeft!!!
hahaha, ja belachelijk veel advertenties, maargoed, moet je kijken WAT voor een advertenties; surprise eitjes, kleine poppetjes, noem maar op, hahahaha!! Vraag me af wat ze nou denkt;"laat ik zoveel mogelijk kindersurprises kopen om ze vervolgens door te verkopen, misschien dat ik zo wel miljonair wordt!!"
Dames, iemand interesse in een stel tanden!? Ik krijg namelijk een set nieuwe met Kerst! http://link.marktplaats.nl/476920364
ahh bah he....gadsie darrie hoor! die bloem, naja sprietje groen...whahaha idd waarom zet je dat op mp zeg! ...nou ik vind hem prachtig! iemand een bruidsboeketje nodig? OOOOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Marktplaats.nl > mijn lekker vieze gedragen slip - Kleding | Dames - Ondergoed en Lingerie
Zeg, wil je mijn advertentie niet belachelijk maken!??? Mijn lekker vieze gedragen slip is zeer gewild hoor!! hahahaha!!
Beetje luguber Marktplaats.nl > Grafkist / Doodskist / Crematiekist / Lijkkist /Uitvaartkist - Hobby en Vrije tijd - Overige Hobby en Vrije tijd